Naviger op
Log på

Dansk Erhvervs Årsdag 2017

Start tidspunkt
09-05-2017 kl. 13:00
Slut tidspunkt
09-05-2017 kl. 21:00
Sted
Øksnehallen, Halmtorvet 11, 1700 København V
Medlemspris kr.
(ekskl. moms)
0,00
Pris for ikke-medlemmer kr.
(ekskl. moms)
0,00
Status
Afsluttet
Pladser
1.200
Arrangør
Dansk Erhverv
Målgruppe(r)
Alle
Tilmeldingsfrist
04-05-2017
Afmeldingsfrist
05-05-2017
No show-gebyr kr.
(ekskl. moms)
0,00

Aldrig har det været nemmere at starte sin egen virksomhed, og sammen med de nye digitale muligheder har det sat skub i iværksætteriet og udviklingen af nye forretningsmodeller i Danmark.
Men hvordan går vi fra startup til grown up? Hvordan bringer vi de etablerede virksomheders behov for nytænkning sammen med de nye virksomheders behov for kunder og kapital?
 

Deltag i debatten med iværksættere og erhvervsledere, når Dansk Erhverv inspirerer til innovation og iværksætteri til Dansk Erhvervs Årsdag 2017.

Efter dagens program er der street food-middag i Øksnehallen. (Der er p.t. lukket for tilmelding til middagen, men det er muligt at skrive sig på venteliste).


Program

Kl. 12.00
Dørene åbner
Netværk og sandwich
 
Kl. 13.00
Velkomst
Jens Klarskov, adm. direktør, Dansk Erhverv
 
Kl. 13.10
Statsminister Lars Løkke Rasmussen (V)
 
Kl. 13.4o
Iværksætterens udfordringer
Thomas Borgen, adm. direktør, Danske Bank, Camilla Ley Valentin, CCO og Co-founder, Queue-It og Jens Klarskov, adm. direktør, Dansk Erhverv
 
Kl. 14.20
Pause
 
Kl. 14.50
Peter Madsen, ingeniør og raketbygger, RML Spacelab
 
Kl. 15.15
Co:inspire: Samarbejdet mellem de etablerede og iværksætterne
Anders Hedegaard, adm. direktør, GN Store Nord & GN Hearing, Marina Lønning, koncerndirektør, TDC Erhverv, Tine Thygesen, strategisk rådgiver, CEO, Founders House og Sune Alstrup Johansen, Co-founder, The Eye Tribe
 
Kl. 15.55
Pause
 
Kl. 16.15
Brexit og politisk disruption
Jack Straw (Labour), tidl. indenrigsminister, udenrigsminister og justitsminister for Storbritannien
 
Kl. 17.00
Afslutning
Jens Mathiesen, formand for Dansk Erhverv og adm. direktør Scandic Hotels A/S
 
Kl. 17.05
Velkomstdrinks
 
Kl. 17.45
Street food-middag (Der er p.t. lukket for tilmelding til middagen, men det er muligt at skrive sig på venteliste ved at sende en mail til aarsdag@danskerhverv.dk).
 
Kl. 21.00
Tak for i dag

 


Tilmeldingsfristen for dette arrangement er overskredet.

Kontakt venligst Dansk Erhverv på tlf: 3374 6170. eller via e-mail: jrp@danskerhverv.dk.
Dansk Erhverv Kurser

Lej lokaler på Børsen

Vi udlejer sale og møderum i børsbygningen

  • Børssalen
  • Biblioteket
  • Empiresalonen
  • Tietgensalen
  • Komitesalen
  • Formandens kontor

Vil du leje lokaler?

Skriv til Søren Elley Calundann
Banquetchef

banquet@danskerhverv.dk

  • boersen.leje.biblioteket.255x150
  • boersen.leje.boerssalen.255x150
  • boersen.leje.formandens.255x150
  • boersen.leje.komitesalen.255x150
  • boersen.leje.tietgen.255x150
  • boersen.leje.empiresalen.255x150

Børsbygningens indretning er helt unik.
Bygningen rummer den imponerende Børssal, der med et areal på mere end 500 kvadratmeter og sine søjler giver mulighed for afvikling af selv meget store arrangementer midt i hjertet af København.

Biblioteket og Børsens andre mødelokaler giver også rige mulighed for afvikling af mange forskellige typer arrangementer. Biblioteket og Tietgensalen er velegnede til konferencer og receptioner, mens de øvrige lokaler danner ideelle rammer for møder, middage og mindre seminarer.

Alle bygningens lokaler er forskelligt indrettet og har et unikt historisk præg samtidig med, at de er indrettet i overensstemmelse med kravene til moderne mødefaciliteter.

Børsens Banquet- og konferenceafdeling står for udlejningen af bygningens mødelokaler og er Deres garanti for en professionel afvikling af Deres arrangement, hvad enten det drejer sig om møder, frokoster, konferencer, fester, udstillinger eller noget helt andet.

 

Medlemsfordele

Det er Dansk Erhvervs mission at gøre det attraktivt at drive erhvervsvirksomhed

 

Dansk Erhverv yder dybdegående rådgivning til vores medlemsvirksomheder og hjælper med at løse dine udfordringer.