Vil du være med i Indstillingsudvalget?

E-handelsprisens indstillingsudvalg gennemgår og udvælger de indstillede virksomheder/e-handlere. En proces der løber fra januar til maj måned. Lige nu kan du ansøge om en plads i udvalget.

Den 19. maj 2022 bliver årets helt store festdag med prisoverrækkelser til de absolut bedste danske e-handlere. I processen frem til prisfesten, spiller indstillingsudvalget en afgørende rolle i at finde frem til vinderne af en e-handelspris i de 11 kategorier. Det er i denne proces, at du kommer ind i billedet.

Ansøg om en af de eftertragtede pladser i indstillingsudvalget 
Hvis du gerne vil deltage i udvælgelsen af de nominerede, så er det om at gribe chancen nu. Udvalget består af 75-80 e-handelserfarne personer. Hvert medlem deltager i udvalget i to kategorier. Fagligheden er i top og bølgerne går ofte højt, når der voteres og de vigtige valg skal træffes. Har du solid erfaring med e-handel er det en smal sag for dig.

Ønsker du at kandidere til en plads i et indstillingsudvalg, skal du blot udfylde og indsende nedenstående spørgeskema senest søndag den 12. december 2021. Vi er meget åbne overfor nye medlemmer i indstillingsudvalgene – og hilser samtidig erfarne medlemmer velkomne. Nøgleordene er diversitet og høj faglighed. Vi forventer således, at der bliver rift om pladserne igen i år. 

Indstil selv 5 kandidater til en e-handelspris 
For at blive optaget i indstillingsudvalget skal du selv indsende 5 indstillinger til en e-handelspris. 
Dine indstillinger afgiver du i spørgeskemaet. Det kan derfor anbefales at forberede dine indstillinger inden du udfylder spørgeskemaet. 

Hvad får jeg for at deltage i indstillingsudvalget? 
Som aktiv deltager i indstillingsudvalget, får du en gratis billet til selve prisfesten den 19. maj 2022.  
Dette er dog forudsat, at du: 

  • Deltager i begge halve mødedage for indstillingsudvalgene, som er den 27. januar 2022 og den 24. marts 2022. Så vidt det er muligt, bliver det fysisk i København 
  • Forbereder dig til de to møder, ved blandt andet at gennemlæse det materiale som vi udsender om de indstillede virksomheder 

Processen fra A til Z

Kriterierne for hver kategori

Kontakt

Kursus og Event

Birgitte Warming Juul

Event- og marketingmanager