; ;

Som mellemleder kan du ofte opleve at skulle navigere i krydsfeltet mellem forventningerne fra dine medarbejdere, din ledelse, fra kunder og samarbejdspartnere – og ikke mindst fra dig selv. 

Du kan opleve, at du løber efter andres mål og agendaer, og på bedste vis forsøger at navigere i  opgaverne på dit bord. Dine dage er præget af hasteopgaver og brandslukning og du har vanskeligt ved at følge med i den uendelige strøm af e-mails, der lander i indbakken. Du arbejder mange timer i et højt tempo, og kan have svært ved at bevare overblikket over opgaverne.  Ledelse af medarbejdere og tid til det langsigtede strategiarbejde får sjældent nok opmærksomhed.

Men sådan behøver det ikke at være. Uanset omfanget af dine opgaver kan du planlægge din tid og organisere dine opgaver, så du har overblik og overskud til at præstere dit bedste.

Få konkrete metoder og værktøjer til at tage styringen over din tid, som du kan tage med hjem og omsætte med det samme.

Målgruppe
Du er mellemleder i en rådgivnings-, service eller produktionsvirksomheder. Du ønsker at tage styringen tilbage over din tid med det mål at få mere tid til ledelse, til dine opgaver og til dig selv. Så du kan præstere dit bedste og få succes med det, du sætter dig for. 

Oplægsholdere

Cecilie Holmgaard Petersen

Ledelsesrådgiver

Relaterede

Kontakt

Kursus- og Eventafdelingen

33746072kursus@danskerhverv.dk