; ;

Den gamle udgave af Google Analytics bliver udfaset til juli - det kræver handling fra din side. Kort fortalt har du to muligheder, hvis du stadig vil indsamle værdifulde data om dine besøgende: 

Du kan enten skifte til Google Analytics 4, eller du kan bruge en af alternativerne (Matomo eller Piwik Pro), der er kommet på markedet. 

Joakim Ditlev og Magnus Møller Petersen, messbar, har testet og implementeret disse systemer for en lang række forskellige virksomheder. På webinaret gennemgår de mulighederne og opmærksomhedspunkterne. Uanset om du skifter til  det nye Google Analytics 4 eller vælger en af de andre platforme til webanalyse.  

Oplægsholdere

Carsten Rose Lundberg

Fagchef for digital handel

Dansk Erhverv

Joakim Ditlev

Co-Founder

Messbar

Magnus Møller Petersen

Senior Consultant

Messbar

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

3374 6072kursus@danskerhverv.dk

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.