Naviger op
Log på

TRENDS 2017

Start tidspunkt
28-02-2017 kl. 09:00
Slut tidspunkt
28-02-2017 kl. 13:00
Sted
KEA, Guldbergsgade 29 N, 2200 København N
Medlemspris kr.
(ekskl. moms)
225,00
Pris for ikke-medlemmer kr.
(ekskl. moms)
225,00
Status
Afsluttet
Pladser
100
Arrangør
Kreakom, TV2 og Producent Foreningen
Målgruppe(r)
Alle
Tilmeldingsfrist
22-02-2017
Afmeldingsfrist
24-02-2017
No show-gebyr kr.
(ekskl. moms)
0,00


Studievært Simon Richard Nielsen stiller de skarpe spørgsmål og styrer slagets gang, når året skydes i gang med en formiddag, hvor du bl.a. kan høre om:

Addressable TV, kunstig intelligens og machine learning. TV2 og Google giver hver deres bud på, hvordan nyeste teknologi influerer på marketing.

På grundlag af research og internationale casestudier trækker videnscentret WARC essensen ud og giver sit bud på, hvordan man skal agere på de nyeste marketing tendenser indenfor bla. artificial intelligens, virtual og augmented reality.

Hvilke tendenser kan udledes af de mest effektive og kreative prisvindende kampagner. De vigtigste pointer er klar til at blive delt af jurymedlemmer fra sidste års vindercases fra AEA, True Award og DIA.


Program

Kl. 09.00
Registrering og morgenkaffe

Kl. 09.30
Velkomst
v/Tine Aurvig Huggenberger, Kreativitet & Kommunikation

Kl. 09.40
Fremtiden for TV er ‘addressable TV’
v/Head of Commercial Product Development, Christian Godske, TV2

Addressable TV gør det muligt at kombinere segmentering målretning – som vi kender det fra digitale media, helt ned til den enkelte husstand – med den oplevelse og  effekt, man kender fra traditionelt TV.
I Danmark er vi så småt i gang, mens man i U.K. og USA allerede leverer addressable TV til millioner. Hør mere om hvad addressable TV kan, og hvilke spændende fremtidsperspektiver der er i det, når TV bliver ”rigtig” digitalt

Kl. 10.15
Kunstig intelligens  – hvilken indflydelse har teknologien på marketing
v/Peter Richardy, Sales Manager, DoubleClick by Google

Kunstig intelligens gør for alvor sit indtog i 2017, og Peter Richardy fra Google vil give et  indblik i, hvordan Google arbejder med kunstig intelligens og machine learning – og han vil give konkrete eksempler på, hvordan denne teknologi vil yde indflydelse på marketing.

Kl. 10.35
Pause

Kl. 10.50
Årets vindercases – hvilke tendenser kan udledes af de vindende cases ved årets awardshows?
 

  • True Awards vindercases
    v/Christian Bévort, formand for True Award juryen samt Founder & Executive Producer Moland Film Company A/S
     
  • AEA vindercases
    v/Mogens Bjerre, Associate professor, Department of Marketing, CBS
     
  • DIA vindercases
    v/Thomas Pries, Kreativ Direktør, Konstellation & Republica
     
  • AEA-vindercase fra Interflora
    v/CEO Stiig Helgens Binggeli, Brandhouse.


Kl. 11.50
Effektiv markedsføring anno 2017 – få gjort mindsettet klar
v/Commercial Director Nicola Tillin, WARC Nicola presents ideas, research and advertising casestudies from the last year, turning them into a guide to current thinking in six main areas
 

  • effectiveness in the digital age
     
  • opportunities in direct-to-consumer marketing
     
  • the rise of ‘dark social’ and messaging apps
     
  • how video is transforming social
     
  • the emerging roles of virtual and augmented reality
     
  • marketing applications of artificial intelligence.
     

Kl. 12.50
Afrunding og tak for i dag

 


Tilmeldingsfristen for dette arrangement er overskredet.

Kontakt venligst Dansk Erhverv på tlf: 3374 6170. eller via e-mail: jrp@danskerhverv.dk.
Dansk Erhverv Kurser

Lej lokaler på Børsen

Vi udlejer sale og møderum i børsbygningen

  • Børssalen
  • Biblioteket
  • Empiresalonen
  • Tietgensalen
  • Komitesalen
  • Formandens kontor

Vil du leje lokaler?

Skriv til Søren Elley Calundann
Banquetchef

banquet@danskerhverv.dk

  • boersen.leje.biblioteket.255x150
  • boersen.leje.boerssalen.255x150
  • boersen.leje.formandens.255x150
  • boersen.leje.komitesalen.255x150
  • boersen.leje.tietgen.255x150
  • boersen.leje.empiresalen.255x150

Børsbygningens indretning er helt unik.
Bygningen rummer den imponerende Børssal, der med et areal på mere end 500 kvadratmeter og sine søjler giver mulighed for afvikling af selv meget store arrangementer midt i hjertet af København.

Biblioteket og Børsens andre mødelokaler giver også rige mulighed for afvikling af mange forskellige typer arrangementer. Biblioteket og Tietgensalen er velegnede til konferencer og receptioner, mens de øvrige lokaler danner ideelle rammer for møder, middage og mindre seminarer.

Alle bygningens lokaler er forskelligt indrettet og har et unikt historisk præg samtidig med, at de er indrettet i overensstemmelse med kravene til moderne mødefaciliteter.

Børsens Banquet- og konferenceafdeling står for udlejningen af bygningens mødelokaler og er Deres garanti for en professionel afvikling af Deres arrangement, hvad enten det drejer sig om møder, frokoster, konferencer, fester, udstillinger eller noget helt andet.

 

Medlemsfordele

Det er Dansk Erhvervs mission at gøre det attraktivt at drive erhvervsvirksomhed

 

Dansk Erhverv yder dybdegående rådgivning til vores medlemsvirksomheder og hjælper med at løse dine udfordringer.