Naviger op
Log på

Har du styr på reglerne for dine medarbejderes brug af sociale medier?

Start tidspunkt
10-06-2016 kl. 08:30
Slut tidspunkt
10-06-2016 kl. 10:30
Sted
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Medlemspris kr.
(ekskl. moms)
0,00
Pris for ikke-medlemmer kr.
(ekskl. moms)
499,00
Status
Afsluttet
Pladser
50
Arrangør
Dansk Erhverv, Kreativitet og Kommunikation og Public Relations Branchen
Målgruppe(r)
Alle
Tilmeldingsfrist
09-06-2016
Afmeldingsfrist
09-06-2016
No show-gebyr kr.
(ekskl. moms)
500,00

Har du styr på reglerne for dine medarbejderes brug af sociale medier?

De fleste virksomheder oplever en stadig mere flydende grænse mellem, hvad der postes privat og hvad der postes med relation til arbejdet, når det gælder medarbejderes brug af sociale medier (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Snapchat m.fl.).

Som udgangspunkt er en social medie profil privat, men er det stadig i privat regi, man agerer, når man uploader billeder og kommentarer fra f.eks.:
 

  • Fredagsbaren på virksomheden?
  • Firmafesten?
  • Interne/fortrolige møder?


På morgenmødet sætter vi fokus på medarbejderes brug af sociale medier og på, hvorvidt man kan imødekomme, regulere og i sidste ende afskedige medarbejdere på baggrund af deres ageren på de sociale medier.

Advokatfuldmægtig Daniel Markussen fra Dansk Erhverv fortæller om juraen bag og giver konkrete eksempler på, hvordan du kan sikre din virksomhed – og dine medarbejdere – mod unødige konflikter.

Der vil desuden være god mulighed for at stille spørgsmål om konkrete eksempler, samt for at netværke med de øvrige deltagere.

Pris: Gratis for medlemmer af Dansk Erhverv, Public Relations Branchen og Kreativitet & Kommunikation.
Kr. 249,- for medlemmer af andre brancheforeninger i Dansk Erhverv (skriv kode 040516) / Kr. 499,- for ikke-medlemmer / No-show gebyr på 500,- inkl. moms.


Vi glæder os til at se dig.

 


Tilmeldingsfristen for dette arrangement er overskredet.

Kontakt venligst Dansk Erhverv på tlf: 3374 6170. eller via e-mail: jrp@danskerhverv.dk.
Dansk Erhverv Kurser

Lej lokaler på Børsen

Vi udlejer sale og møderum i børsbygningen

  • Børssalen
  • Biblioteket
  • Empiresalonen
  • Tietgensalen
  • Komitesalen
  • Formandens kontor

Vil du leje lokaler?

Skriv til Søren Elley Calundann
Banquetchef

banquet@danskerhverv.dk

  • boersen.leje.biblioteket.255x150
  • boersen.leje.boerssalen.255x150
  • boersen.leje.formandens.255x150
  • boersen.leje.komitesalen.255x150
  • boersen.leje.tietgen.255x150
  • boersen.leje.empiresalen.255x150

Børsbygningens indretning er helt unik.
Bygningen rummer den imponerende Børssal, der med et areal på mere end 500 kvadratmeter og sine søjler giver mulighed for afvikling af selv meget store arrangementer midt i hjertet af København.

Biblioteket og Børsens andre mødelokaler giver også rige mulighed for afvikling af mange forskellige typer arrangementer. Biblioteket og Tietgensalen er velegnede til konferencer og receptioner, mens de øvrige lokaler danner ideelle rammer for møder, middage og mindre seminarer.

Alle bygningens lokaler er forskelligt indrettet og har et unikt historisk præg samtidig med, at de er indrettet i overensstemmelse med kravene til moderne mødefaciliteter.

Børsens Banquet- og konferenceafdeling står for udlejningen af bygningens mødelokaler og er Deres garanti for en professionel afvikling af Deres arrangement, hvad enten det drejer sig om møder, frokoster, konferencer, fester, udstillinger eller noget helt andet.

 

Medlemsfordele

Det er Dansk Erhvervs mission at gøre det attraktivt at drive erhvervsvirksomhed

 

Dansk Erhverv yder dybdegående rådgivning til vores medlemsvirksomheder og hjælper med at løse dine udfordringer.