Kurser og events

Den autentiske virksomhed – transformér dit corporate brand indefra

Lær hvordan topcheferne bag nogle af verdens bedste brands såsom Noma, LEGO og BMW udnytter virksomhedens styrker til at skabe succeser. Bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds autentiske brand.

Event

Den autentiske virksomhed – transformér dit corporate brand indefra

28. aug 2018 KL. 09.00-11.00
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Event

Autentisk identitet er et nyt strategisk ledelsesansvar. Topchefer skal kunne kortlægge, analysere og lede virksomhedens autentiske identitet, hvis de vil bevæge virksomheden fra krise til succes eller sætte dagsordenen på markedet. I stedet for at forsøge at efterligne konkurrenterne, må chefer tro på organisationens potentialer som udgangspunkt for virksomhedens strategiske udvikling.

De autentiske virksomheder formår at gå på opdagelse efter synlige og usynlige styrker i organisationen og bruge dem til at forme virksomhedens strategi og brand. De autentiske virksomheder tiltrækker talenter, har et godt omdømme og lykkes med at vækste. Men hvad vil det sige, at arbejde med virksomhedens autentiske identitet?

Lær hvordan topcheferne bag nogle af verdens bedste brands arbejder med virksomhedens autentiske identitet og bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds brand, når CEO og rådgiver, Nikolaj Stagis bruger eksempler fra bogen 'Den autentiske virksomhed', hvor topchefer fra LEGO, Noma, Hästens, Ducati og BMW fortæller om at udnytte virksomhedens potentialer til at skabe et ekstremt succesfuldt brand.

Program

Kl. 8.30
Ankomst og morgenmad

Kl. 9.00
Transformér din virksomhed indefra
Oplæg og cases

Kl. 10.00                
Pause og netværk

Kl. 10.15
Workshop og værktøjer
Potentialer for strategi- og brandudvikling

Kl. 11.00                
Tak for i dag

Udbytte
I løbet af to timer med Nikolaj Stagis lærer du om:

  • Hvordan virksomhedens indre styrker rummer potentiale for udvikling af strategi og brand.
  • Hvilken betydning virksomhedens historie og arv kan have for strategisk udvikling.
  • At samtænke ledelse af kultur, strategiudvikling og virksomhedens image.
  • Hvordan du kan bruge organisationens indre styrker til at udvikle virksomhedens autentiske brand.

Målgruppe
Foredragene er tiltænkt CEO’s fra mellemstore og store virksomheder uanset branche. Målgruppen er topchefer og beslutningstagere, som har ansvar for strategiudvikling, innovation, kommunikation og branding i deres virksomheder.

 

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 22. august 2018
  • Afmeldingsfrist d. 24. august 2018
Afmeld dig her
Arrangør

Oplægsholder

Kontakt

Salg

Jeanette Rohd Gernsøe

Salgs- og kursuskoordinator

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.