Kurser og events

Kan din virksomheds purpose skabe innovation og vækst?

Har din virksomhed et purpose, som både tjener aktionærerne og løser fremtidens samfundsproblemer? Med udgangspunkt i begrebet purpose, tager Nikolaj Stagis dig med på besøg hos Patagonia, LEGO, Noma, Bøgedal og Tesla og illustrerer, hvordan nogle af de stærkeste brands er drevet af en klart defineret purpose.

Event

Kan din virksomheds purpose skabe innovation og vækst?

6 dage til tilmeldingsfrist
26. sep 2018 KL. 09.00-11.00
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Event

Purpose, der på dansk kan oversættes til formål eller mål, handler ikke blot om at nå virksomhedens mål om profitabel vækst, det handler om at skabe en forretningsmodel der gør en forskel for samfundet og virksomheden. Den næste generation på arbejdsmarkedet har en tydelig præference for arbejdspladser, der tjener et samfundsmæssigt formål, og de mest innovative brands har et klart defineret purpose, der rækker ud over virksomhedens indtjening, og som skaber motivation hos medarbejderne og brandværdi i markedet.  

Men hvordan bevæger du virksomheden fra den traditionelle målsætning om økonomisk vækst til at sætte en ambitiøs dagsorden, som også er profitabel? Og hvordan balancerer din virksomhed at være tro mod sig selv og samtidig udvikle et nyt relevant formål? Lær hvad de stærkeste brands gør og bliv i stand til at vurdere din egen virksomheds purpose.

Program
Kl. 8.30
Ankomst og morgenmad

Kl. 9.00
Purposedreven virksomhedsudvikling
Oplæg og cases

Kl. 10.00
Pause og netværk

10.15
Workshop og værktøjer
Potentialer for forretningsdrevet purpose-udvikling

11.00
Tak for i dag

Udbytte
I løbet af to timer med Nikolaj Stagis lærer du om:

  • Hvordan aktuelle samfundsproblemer rummer potentiale for udvikling af strategi og brand.
  • Hvordan virksomhedens oprindelige formål kan inspirere et fremtidigt purpose.
  • Værktøjer til at finde og definere din virksomheds purpose.
  • Hvordan du udvikler virksomhedens purpose til at tjene både samfundet, medarbejdere og aktionærer.

Målgruppe
Foredragene er tiltænkt CEO’s fra mellemstore og store virksomheder uanset branche. Målgruppen er topchefer og beslutningstagere, som har ansvar for strategiudvikling, innovation, kommunikation og branding i deres virksomheder.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 23. september 2018
  • Afmeldingsfrist d. 24. september 2018
Afmeld dig her
Arrangør

Oplægsholder

Kontakt

Salg

Jeanette Rohd Gernsøe

Salgs- og kursuskoordinator

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.