Kurser og events

Hvordan skal fysiske butikker skabe trafik i fremtiden?

Hvad gør Matas, Bilka og Toyota for at udnytte deres fulde potentiale på sociale medier? Kom og hør hvordan nogle af Danmarks førende retailers bruger hyper local marketing til at vinde kampen lokalt.

Godmorgen-møde

Hvordan skal fysiske butikker skabe trafik i fremtiden?

11. mar 2019 KL. 09.00-10.30
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Event

Mere og mere salg rykker online, og Top Toys konkurs er det seneste tegn på, at fysiske butikker har det hårdt. Så hvad kan virksomheder gøre for at styrke trafikken til deres fysiske butikker?

Flere danske virksomheder er begyndt at agere hyper lokalt på sociale medier, og resultaterne er opsigtsvækkende. Kom og oplev hvordan nogle af danmarks førende retail kæder bruger egne medarbejdere til at skabe stærke forbindelser til deres lokale målgrupper - og den vej igennem skabe mere trafik.

Bliv inspireret, diskuter og gå hjem med en håndfuld konkrete idéer til, hvordan din virksomhed kan udnytte din lokale tilstedeværelse på sociale medier.

Målgruppe
Medarbejdere i retail-branchen med ansvar for salg eller kommunikation.

Program

09:00 - 09:05

Velkomst

09:05 - 09:30

Om Post Office

09:30 - 10:00

Cases

10:00 - 10:15

Take-aways

10:15 - 10:30

Spørgsmål

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 6. marts 2019
  • Afmeldingsfrist d. 8. marts 2019
Afmeld dig her

Oplægsholdere

Kontakt

Salg

Jeanette Rohd Gernsøe

Salgs- og kursuskoordinator

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.