Kurser og events

Digitale Medier i modebranchen

WEAR, Delogue og Syntese Medie vil med dette netværksmøde facilitere en dialog omkring digital markedsføring til små og mellemstore modevirksomheder, som ønsker at drøfte udfordringer eller succeser med kollegaer fra branchen.

Netværksmøde om Digitale Medier i modebranchen

12. jun 2018 KL. 08.30-11.00
Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
0 kr.
No show gebyr:
250 kr.
Ekskl. moms
Event

Der er meget fokus på brugen af digitale medier til markedsføring af sit produkt og serviceydelser. Men hvordan bruger du og din virksomhed digitale medier optimalt, og hvordan sikrer I effektiviteten?

Digital markedsføring er det helt store buzzword i modebranchen. Flere og flere virksomheder erkender, at der skal fornyelse til for at øge deres salg og for at opnå en større grad af synlighed over for deres målgruppe.

Tidligere var det nok at lave imageindhold til ens Instagram- og Facebook-profil for at sikre sig så mange følgere som muligt. Men det er ikke længere nok. Der skal en målrettet indsats til for at være relevant over for sine følgere og potentielle kunder. Men hvordan opnår du en dybdegående indsigt i din målgruppe, og hvordan anvender du den indsigt i din mediestrategi?

WEAR, Delogue og Syntese Medie vil med dette netværksmøde facilitere en dialog omkring digital markedsføring til små og mellemstore modevirksomheder, som ønsker at drøfte udfordringer eller succeser med kollegaer fra branchen. Har du udfordringer eller overvejelser, som du ønsker at drøfte med dine branchekollegaer, kan du eller din marketingschef med fordel tilmelde dig dette netværksmøde.

Der er mange elementer af digitale medier, og vi har derfor lavet en agenda med emner, vi kan berøre. Agendaen er med henblik på at give et allround grundlæggende indblik i, hvordan man kan arbejde med digital markedsføring. Hvis der er stemning for drøftelse af andre udfordringer omkring digital markedsføring i modebranchen, vil der være mulighed for dette.

Foreløbig agenda:

  • Velkommen og kort præsentation af deltagere

  • Intro af Syntese Media
    v/Joanna Jørgensen

  • Marketingtrends i 2018 – og i hvilken retning forventes det at gå?

  • Hvad er digital marketing, og hvem har erfaring med dette?

  • Hvordan arbejder man med digital marketing?

  • Hvad er værdien af digital marketing?

  • Opsummering

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 8. juni 2018
  • Afmeldingsfrist d. 10. juni 2018
Afmeld dig her

Speciel inviteret

Kontakt

Handel

Nikolai Klausen

Politisk konsulent/sekretariatschef
Medarbejderprofil

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.