Omnichannel konference – mød kunderne hvor de er
Grænserne mellem online og offline udviskes dag for dag. Er det fx et online eller offline salg, når et webshop-salg sker i forbindelse med et videoshopping-forløb med en ekspedient i en fysisk butik? Og betyder det noget?
Konference
Omnichannel konference – mød kunderne hvor de er
- Medlemmer:
- 0 kr.
- Ikke-medlemmer:
- 550 kr.
- No show gebyr:
- 500 kr.
Hør hvordan andre virksomheder benytter data til fx at forbedre både den personlige betjening i butikken og den digitale oplevelse på webshoppen, i app’en og på sociale medier.
Konferencen gør dig bl.a. klogere på
- Hvordan man skaber mersalg og øget loyalitet via omnichannel-tilgangen
- Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de forskellige kanaler og deres indbyrdes samspil
- Løsninger og inspiration til at løse de omnichannel-udfordringer, som du står over for
- Hvordan man skaber den sublime og sammenhængende kundeoplevelse før, under og efter et køb – og på tværs af fysiske og digitale kanaler helt uden gnidninger.
Konferencen henvender sig til
- Ledende medarbejdere inden for e-handel, engros- eller detailhandel
- Ledere og medarbejdere inden for marketing, kommunikation og salg
- Personer, der allerede arbejder inden for omnichannel
- Personer, der gerne vil dygtiggøre sig inden for omnichannel.
Dagens talerrække er ved at tage form, så book din billet i dag, og følg med her på siden, hvor talerne løbende vil blive annonceret.
Som tilmeldt til konferencen vil du modtage en mail med link til platformen, hvor du kan planlægge dit eget program - og meget mere.
Program
Jacob Risgaards perspektiv på Omnichannel
Fra toppen af Danmark har Coolshop været en dominerende faktor i dansk e-handel i mere end 15 år. Med 14 store fysiske legetøjsbutikker i hele Danmark, er Coolshop i den grad blevet Omnichannel.
Hør Niels Ralund…