Omnichannel konference – mød kunderne hvor de er

Grænserne mellem online og offline udviskes dag for dag. Er det fx et online eller offline salg, når et webshop-salg sker i forbindelse med et videoshopping-forløb med en ekspedient i en fysisk butik? Og betyder det noget?

Konference

Omnichannel konference – mød kunderne hvor de er

16. jun 2021 KL. 09.00-14.00
Hos dig selv
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Event
Omnichannel handler fortsat om at skabe en sammenhængende og meningsfuld kundeoplevelse på tværs af fysiske og digitale kanaler og dermed opbygge stærkere kunderelationer. Men i dag taler vi nærmest om Omnichannel 3.0. Vi spørger, hvad omnichannel er for en størrelse i 2021 og har samlet en række erfarne eksperter samt virksomheder, der gavmildt deler ud af deres viden og erfaringer.

Hør hvordan andre virksomheder benytter data til fx at forbedre både den personlige betjening i butikken og den digitale oplevelse på webshoppen, i app’en og på sociale medier.

Konferencen gør dig bl.a. klogere på 
  • Hvordan man skaber mersalg og øget loyalitet via omnichannel-tilgangen
  • Detaljer om og forståelse for virkemidlerne ved de forskellige kanaler og deres indbyrdes samspil
  • Løsninger og inspiration til at løse de omnichannel-udfordringer, som du står over for
  • Hvordan man skaber den sublime og sammenhængende kundeoplevelse før, under og efter et køb – og på tværs af fysiske og digitale kanaler helt uden gnidninger.

Konferencen henvender sig til 
  • Ledende medarbejdere inden for e-handel, engros- eller detailhandel
  • Ledere og medarbejdere inden for marketing, kommunikation og salg
  • Personer, der allerede arbejder inden for omnichannel
  • Personer, der gerne vil dygtiggøre sig inden for omnichannel.
Dagens program – hold øje her på siden
Dagens talerrække er ved at tage form, så book din billet i dag, og følg med her på siden, hvor talerne løbende vil blive annonceret.


Som tilmeldt til konferencen vil du modtage en mail med link til platformen, hvor du kan planlægge dit eget program - og meget mere.
Samarbejdspartner

Program

00:00 - 00:00

Jacob Risgaards perspektiv på Omnichannel

Fra toppen af Danmark har Coolshop været en dominerende faktor i dansk e-handel i mere end 15 år. Med 14 store fysiske legetøjsbutikker i hele Danmark, er Coolshop i den grad blevet Omnichannel.
Hør Niels Ralund…

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 15. juni 2021
  • Afmeldingsfrist d. 16. juni 2021
Afmeld dig her

Oplægsholdere

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

Birgitte Warming Juul

Event- og marketingmanager