; ;

Kom med i et unikt forum for ledere i oplevelseserhvervet med åbenhjertige oplæg.

Til mødet får du fire korte oplæg af blot 5-7 minutter fra aktuelle oplægsholdere. 

Som en bonus på dagens møde, fejrer vi prisvinderen af Dansk Marketingforsknings-Talentpris, der vil give et prisvinder-foredrag om hans seneste forskning.

Der er netværk, kaffe og croissant fra kl. 08.00.

Der tages forbehold for ændringer i programmet.

De fire oplæg

Pia Allerslev, CEO, ALLERSLEV
Kommunalvalget står for døren, men hvad betyder kultur- og oplevelsesøkonomien for valget i København? Pia har 16 års erfaring i kommunalpolitik og var Kultur- og fritidsborgmester 2008-2013. I dag driver hun egen rådgivningsvirksomhed og har et imponerende sæt roller på sit CV, blandt andet er hun ambassadør for Move the North.

Jane Sandberg, direktør, ENIGMA
Hvordan vil coronakrisen ændre oplevelsesadfærden? Det spørgsmål optager Jane, som også vil give et indblik i planerne for det nye museum for post, tele og kommunikation, som slår dørene op i 2022.

Christian Alsøe, Partner og advokat, Gorrissen Federspiel
Coronakrisen har givet os mange læringer. Vi må huske at høste erfaringerne. Som advokat vil Christian give en indflyvning til de områder, hvor kultur- og oplevelses-virksomheder skal sørge for at sikre sig til fremtiden.

Andreas Bonde Hansen, lektor, Professionshøjskolen Absalon
Hvordan kan Danmark udnytte sin kulturarv bedre – så vi øger gæster og indtjening? Det har Andreas som turisme- og kulturarvsforsker nogle meget stærke bud på.

Prisvinder-foredrag og prisuddeling

“What makes a city cool? -Understanding coolness and its implications for tourism”
Prisvinderen er Florian Kock, Associate Professor of Marketing, Copenhagen Business School. Dansk Marketingforskningsprisen blev indstiftet i 1955 af Dansk Salgs- og Reklameforbund og HD- Klubben for Salg og Reklame under navnet Dansk Erhvervslivs Pris for Afsætningsøkonomisk Forskning. Fonden har gennem de sidste 60 år støttet det danske erhvervsliv ved at støtte forskningen inden for det afsætningsøkonomiske område med henblik på at sikre udviklingen af nye metoder og ny viden. Dette opnås ved at hædre forskere, som yder et vigtigt stykke marketingforskningsarbejde. Der lægges vægt på, at de udvalgte forskeres arbejde har en væsentlig værdi for de danske virksomheders marketingfunktion.

 

Samarbejdspartner

Kontakt

Kursus- og Eventafdelingen

33746072Kursus@danskerhverv.dk