Kurser og events

Sådan forebygger og håndterer du stress

På dette webinar vil du som leder få værktøjer og inspiration til at forebygge stress hos medarbejderne og til at takle den svære samtale med medarbejderen om stress.

Webinar

Sådan forebygger og håndterer du stress

20. sep 2019 KL. 10.00-11.30
Hos dig selv
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Kursus

Vi vil bl.a. fokusere på, hvordan du afkoder, om medarbejderen er stresset og hvilken type samtale, du skal afholde med medarbejderen – afhængigt af stressniveau.

Udover at have store menneskelige konsekvenser for den enkelte, kan stress blandt medarbejderne påvirke virksomheden i negativ retning og medføre generel dårlig trivsel, utilfredse medarbejdere, stort sygefravær, øget personaleomsætning og nedgang i produktivitet mv.

På webinaret sætter vi fokus på:

  • Faktorer, der stresser
  • Symptomer på stress
  • Hvordan man som leder afdækker stress hos medarbejderen
  • Hvordan man som leder håndterer, når en medarbejder er stresset
  • Hvordan man som leder griber samtalen an med medarbejderen, der har stress
  • Hvordan man som leder skaber trivsel og forebygger stress.

Målgruppe
Webinaret henvender sig dig som personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have værktøjer og inspiration til at forebygge eller takle den svære samtale med medarbejderen om stress.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret et par dage før afholdelse.

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 18. september 2019
  • Afmeldingsfrist d. 19. september 2019
Afmeld dig her

Oplægsholder

Relaterede

Kontakt

Salg

Jeanette Rohd Gernsøe

Salgs- og kursuskoordinator

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.