Kurser og events

Skab værdi for dine kunder med data

Hvordan kan du bruge 1., 2. og 3. parts data til at skabe værdi internt for din virksomhed og eksternt for dine kunder? Hør, hvordan Pandora har startet sin transformation.

Webinar

Skab værdi for dine kunder med data

11. feb 2021 KL. 10.00-11.00
Hos dig selv
Medlemmer:
0 kr.
Ikke-medlemmer:
550 kr.
No show gebyr:
500 kr.
Ekskl. moms
Event

Hvorfor bør du centralisere din data og tilbyde differentierede kundeoplevelser? Har du styr på værdien af hhv. 1. parts data og 3. parts data? Og hvordan kommer du egentlig i gang med datadrevet værdiskabelse? Bliv klogere på alt dette den 11. februar – og bliv inspireret af Pandoras transformationsrejse og erfaringer. 

Data er det nye guld, og vi hører ofte om dets store potentiale, selvom det for mange virksomheder fortsat er en svær disciplin at mestre. Hvis det bruges rigtigt, kan det dog vise sig at skabe stor værdi både internt for virksomheden og eksternt for kunden og dermed også være et stærkt konkurrenceparameter på et travlt online marked.

På dette webinar, som afholdes i samarbejde med SAP og 1DigitalTrust, kan du blive klogere på

  • Intern og ekstern værdiskabelse med data – herunder vigtigheden af 1. parts data vs. 3. parts data.
  • Hvordan den danske smykkegigant Pandora arbejder med data – hør om virksomhedens transformationsrejse mod at træffe databaserede beslutninger, som sætter kunden i centrum.
  • Hvordan du helt konkret kan håndtere dine kunders data og samtykke på en effektiv måde samt fordelene ved centralisering af data.
  • Hvordan du øger din virksomheds conversion rate ved at lave sign-up processen nemmere for dine kunder – og derved maksimerer afkastet af dine besøgende og minimerer dropouts.

Du vil møde
Thue Bøge Sørensen, Head of Business Analysis hos Pandora
Troels Lindgård, Partner & Compliance Principal hos 1DigitalTrust
Henrik Bak, Senior Solution Sales Executive hos SAP Customer Experience

Webinaret henvender sig til

  • dig, som er ansvarlig for digital forretning.
  • dig, som arbejder med kunder og kundedata.
  • dig, som ønsker inspiration til, hvordan andre virksomheder arbejder med data og samtykkehåndtering samt konkrete inputs til, hvordan du kommer i gang.
  • dig, som er interesseret i værdiskabelsen ved data - både internt for din virksomhed og eksternt for dine kunder.
  • dig, som beskæftiger sig med analyse, personalisering eller digitale marketing aktiviteter.

Om SAP
SAP leverer rådgivning og software salg til virksomheder i alle størrelser. Med SAPs løsninger inden for Customer Experience er det muligt for virksomheder at håndtere den fulde kundeoplevelse og samtidig, via korrekt samtykke, sætte den enkelte kunde i centrum. SAP Customer Experience-løsningerne kombinerer kundedatastyring, machine learning og mikroservices til at forbedre indsigten i intelligent kundeengagement på tværs af salg, kundeservice, marketing og handel i real-time. SAP hjælper virksomheder med at opbygge en langsigtet, konkurrencedygtig og stærk kundeloyalitet gennem oplevelser, som er tillidsfulde, personlige og hjælpsomme, og som stræber på at hjælpe kunderne med at opnå deres mål.

Om 1DigitalTrust
1DigitalTrust anser digital tillid som et væsentligt element i at drive en god forretning. Digital tillid hjælper nemlig virksomheder til at opbygge loyalitet fra kunder, partnere og leverandører. Vi bibringer digital tillid, når vi hjælper vores nordiske kunder og partnere med at opbygge en sund og bæredygtig forretning.
Vores leverancer er baseret på vores erfaringer inden for databeskyttelse, digitale kunderejser og SAP. Vores konsulenter er GDPR-certificerede og har blandt andet hjulpet detail- og forsyningsvirksomheder, FMCG, banker/finans og den offentlige sektor.
Der, hvor 1DigitalTrust for alvor adskiller os fra andre, er vores baggrund inden for databeskyttelse. Derfor kan vi hjælpe virksomheder med at skabe kunderejser, som fører til maksimal konvertering og omsætning og samtidigt overholde gældende lovgivning om databeskyttelse.

Som tilmeldt modtager du et link dagen før.

Samarbejdspartner

Program

10:00 - 10:05

Velkomst

10:05 - 10:15

Introduktion: Hvor moden er din virksomhed, når det kommer til brug af kundedata?

10:15 - 10:40

Pandoras transformationsrejse fra at træffe subjektive beslutninger til nu at træffe datadrevne beslutninger, der sætter kunden i centrum

10:40 - 10:50

Hvordan du kommer i mål og helt konkret kan håndtere dine kunders data og samtykke på en effektiv måde – med flere praktiske eksempler

10:50 - 11:00

Opsummering og Q&A

Frister

  • Tilmeldingsfrist d. 10. februar 2021
  • Afmeldingsfrist d. 11. februar 2021
Afmeld dig her

Relaterede

Kontakt

Kursus og Event

Birgitte Warming Juul

Event- og marketingmanager

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.