{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Vi står med en historisk stor udfordring i forhold til at fastholde kulturel sammenhængskraft i Danmark og bevare grundlaget for en fælles demokratisk samtale. Både trykte og elektroniske medier er udfordret af en globalisereret medieverden, der lægger pres på ellers stærke og velfungerende forretningsmodeller, som sikrer, at befolkningen har adgang til en bred mangfoldighed af medier og indhold.
I starten af februar 2022 præsenterede regeringen sit mediepolitiske udspil. Dansk Erhverv hilser flere af forslagene velkommen, men ser dog også bekymringer ved udspillet:
Læse mere her: Medieudspil: Gode takter, men også skæve konkurrencevilkår
Læs Dansk Erhvervs anbefalinger til en ny medieaftale: En stærk dansk mediefremtid