{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
02. juni 2021
Af Sven Petersen, Erhvervsjuridisk fagchef.
Indholdet af beskederne lød som følger:
Mail af 14. september 2017:
“Jeg skriver lige for at understrege, at vi har meget svært ved at håndtere/acceptere jeres lave priser på Fusion produkter på hjemmesiden. Vi vil meget gerne sælge varer til jer, og vi er begejstrede for alle jeres aktiviteter, men lave priser er ekstremt destruktivt for os! Konsekvensen kan være at vi bliver nødt til at stoppe vores samarbejde med Web-kunder da den del af vores kunder står for en meget lille del af vores omsætning, men skaber en masse støj. Vi bliver nødt til at finde en løsning på dette!“
Mail af 19. december 2017:
“Jeg kan se at I igen har valgt at sælge vores produkter til en kraftigt reduceret pris. Hvis jeg regner efter, så er jeres forretning med vores produkter, når de bliver solgt med 25% rabat, så minimal at det faktisk ikke kan betale sig. Så derfor har jeg valgt at lukke jeres konto så der ikke opstår flere uholdbare situationer.”
Bøden blev nedsat på grund af overtrædelsens grovhed og varighed.
Fusion ApS blev ved Retten i Aalborg dømt til at betale en bøde på 500.000 kroner og en ledende medarbejder blev dømt til at betale 50.000 kroner for sin medvirken til overtrædelsen. Som et formidlende element indgik, at der alene var tale om et enkeltstående forhold, overtrædelsens korte varighed og den relativ lave omsætning af produkterne på webshoppen.
Fusion ApS har anket sagen.