Gemt

Carsten Rose Lundberg guider: Sådan planlægger du din E-handelskonference

05. oktober 2023

Med mere end 40 oplæg på 6 scener kan det være svært at planlægge, hvad du skal se på E-handelskonferencen. Derfor giver fagchef for Digital Handel, Carsten Rose Lundberg, dig her en hurtig indflyvning til konferencens sener og et par tips til, hvad du kan se. 

 

Når du den 12. oktober træder ind ad dørene til E-handelskonferencen, kan du - udover et hav af mennesker og udstillingsstande – også se en helt masse farver. 

Se hele programmet her

Vi har nemlig valgt at give hver af de seks(!) scener en farve.  

Medmindre du har en absolut yndlingsfarve og kun vil sidde på scene Grøn, så er det måske meget fedt at vide, hvilke temaer der er knyttet til hvilke farver.  

Derfor giver fagchef for Digital Handel, Carsten Rose Lundberg, dig her et overblik – og et par tips til, hvad du kan se på scenerne. 

Blå scene: B2B og Composable commerce

Her kan du blandt andet glæde dig til at opleve Pernille Lotus fra WeAreCube svare på spørgsmål såsom; Er influencer-marketing for alle, også B2B-virksomheder? Og hvilken rolle spiller AI i influencer-marketing?  

Du kan også blive klogere på, hvordan Carlsberg styrker forretningen med en moderne global e-commerce løsning. 

Turkis scene: Logistik og eksport  

Her kan du blandt andet glæde dig til høre, hvordan Urban-Hald har opnået 621% vækst på toplinjen og 65% omkostningsbesparelse pr. ordre – på samme tid. 

Og så vil MakesYouLocal gøre dig klogere på, hvorfor det faktisk er blevet nemmere at få gang i eksporten. 

Grøn scene: Grøn omstilling og digital marketing 

På denne scene kan du blive klogere på, hvilke overvejelser Imerco gør sig i forhold til grøn omstilling og omnichannel. Du kan også glæde dig til, at Kim Eriksen, D.TAILS, giver tips til, hvordan du kan optimere driften af din webshop. 

Gul scene: Omnichannel og kundeoplevelser 

Se med, når Babysam indtager scenen og fortæller om, hvordan de har opnået ”omnichannel-nirvana”. 

Du kan også få digitale marketing-hemmeligheder af ditur.dk, Sinful og Den Sidste Flaske. 

Rød: Digital marketing og personalisering 

Vil du styrke din personalisering og kundeoplevelse, er Rød scene for dig. Her kan du høre, hvordan WhiteAway skaffer flere ordrer med email-automations. Du får også Christian Arnstedts og Algorizes bud på muligheder og udfordringer i en digital tidsalder, med udgangspunkt i Green Goddes. 

Lilla scene: AI og eksport 

Man kan ikke komme udenom AI – heller ikke på E-handelskonference. På Lilla scene er AI i centrum, og du får blandt andet Anna Katrine Matthiesens (Vertica) bud på, hvordan du tager springet ud i fremtidens teknologi. 

Du kan også blive klogere på e-eksport ved at blive inspireret af Trendshims skalering til 30+ markeder.

Og så lige et sidste tip: husk de gode sko – dem bliver du glade for, når du skal rundt mellem scenerne og også nå at se de mange stande. 

Vi ses!