; ;
Gemt

Trænger dit digitale butiksvindue til ny inspiration?

17. november 2020

Få nye inputs og konkrete guides til at styrke dit digitale salg og markedsføring. Dansk Erhverv og Google Succes Online inviterer til live-streams om blandt andet SEO, videomarkedsføring og Google Ads. Det er gratis at deltage.

Mange virksomheder er påvirket af COVID-19 og har oplevet en reduceret omsætningen i løbet af det sidste halve år. Under krisen har forbrugerne for alvor fået øjnene op for e-handel og med krisen spirer en række nye digitale muligheder.

Dit Digitale Butiksvindue er en samling af livepræsentationer med eksperter inden for markedsføring og digital handel, der kan hjælpe med at styrke din virksomheds onlineforretning.

Dit Digitale Butiksvindue er et samarbejde mellem Google Succes Online, Dansk Erhverv og en række andre erhvervsaktører. Se her, hvilke emner der er på dagsordenen på det kommende Google Succes Online - Dit digital butiksvindue.

Kommende livepræsentationer:

  • SEO: Introduktion til søgemaskiner
    Vil du gerne i gang med SEO, men er bange for at kaste dig ud i det? I denne live-stream bliver du taget i hånden og introduceret for de bedste tips og tricks, som du ellers ville skulle investere meget tid og mange penge i at finde.
    23. november kl. 10:00
    Se med her

  • Opskriften på en viral video
    Virale videoer får visninger i hundredetusindvis. Videoer, der går viralt, har flere ting til fælles. En af dem er, at videoerne vækker følelser hos deres modtagere. Hvad er opskriften, du selv skal følge for at skabe videoer, der spreder sig som en steppebrand?
    26. november kl. 10:00
    Se med her

  • Mål på det, der batter: Sådan bruger du Google Ads
    Google Ads kan skabe et meget større kundegrundlag end dit nuværende. Lær hvordan og forstå negative søgeord, retargeting og mange flere gyldne kneb på denne live- Google Ads giver meget mere tilbage, end du poster i dem.
    30. november kl. 10:00
    Se med her

  • Storytelling på sociale medier
    Du har mange sociale platforme til rådighed. Ved at sikre en homogen fremtoning på samtlige platforme skaber du genkendelse hos dine kunder. Det sikrer, at dem, der ikke følger dig endnu, med større sandsynlighed kommer til, og de følgere, du i forvejen har, engagerer sig.
    1. december kl. 10:00
    Se med her

  • Kom i gang med video-annoncering
    YouTube er den 2. største søgemaskine. Ud over det, er der enestående muligheder for annoncering, da publikummet på YouTube i forvejen er der for at se indhold. Lær hvordan du annoncerer på YouTube og at udnytte platformens muligheder på bedste vis.
    7. december kl. 10:00
    Se med her

  • Skab indhold, der deles, likes og kommenteres
    Flygtigheden på sociale medier er stor. Men der er fællestræk for indhold, der får forbrugerne til at dvæle ved det. Hvilket indhold skal du poste for at fange forbrugerne? Få del i hemmelighederne bag ved at tilmelde dig denne live-stream.
    14. december kl. 10:00
    Se med her

  • Nå ud til flere tusind kunder for nul
    Hvordan sørger du for, at din virksomhed bliver opdaget af nye kunder? Lær hvordan du lægger de rigtige digitale strategier for at nå dine mål. De rigtige tiltag sørger for, at din virksomhed bliver eksponeret for de rigtige.
    15. december kl. 10:00
    Se med her

  • Sociale medier du skal bruge i 2021
    YouTube, Facebook, Instagram og… Pinterest? Er du helt med på, hvilke platforme du skal lægge din energi i for at være den første på beatet? I denne live-stream ser vi mod år 2021 og hvilken indsats, du skal lægge hvor på SoMe.
    17. december kl. 10:00
    Se med her

Få et overblik alle livepræsentationer her.