Markedsføring - lov og ret

Nye regler om markedsføring og priser

Fra 1. september 2017 gælder den nye lov om prismarkedsføring. Se de væsentligste ændringer her.

Guide

De nuværende retningslinjer for prismarkedsføring trådte i kraft 1. september 2017.

Med de nye retningslinjer er der mere fokus på:

  • Erhvervsdrivendes brug af kombinationstilbud
  • Outletpriser
  • Mængderabatter
  • Kortvarige kampagner
Kræver medlemskab

Du skal være logget ind for at få adgang til artiklen

Det er kun medlemmer af Dansk Erhverv, der har adgang til vores artikler og værktøjer.

Endnu ikke bruger? Opret dig

Kontakt

Spørg om priser og markedsføring

Handel

Martin Jørgensen

Advokat, chefkonsulent
Medarbejderprofil

Andre relaterede guides i temaet

Der anvendes cookies til at forbedre din oplevelse af websitet. Du accepterer ved at navigere videre. Læs mere om website cookies.