{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Hvad vil netværket give dig?
Som medlem af netværket vil du få faglige input, opbygge et netværk og blive inspireret til, hvordan vi kan og bør prioritere lægemidler og medicinsk udstyr i sundhedsvæsenet. I netværket diskuterer vi blandt andet, hvordan vi sikrer mest sundhed for pengene og sørge for at prioriteresundhedsvæsnets ressourcer samtidig med, at vi sørger for, at patienter, som har behov for den bedste og mest effektive teknologi og/eller behandling, har adgang til den.
Til netværksmøderne vil vi invitere eksterne oplægsholdere, herunder centrale fagpersoner og aktører, der arbejder med prioritering i sundhedsvæsenet.
Netværket modtager nyheder fra Dansk Erhverv med relevans for politikområdet, og inviteres til relevante gå-hjem-møder, konferencer og kurser som afholdes af Dansk Erhverv.
Praktik og indhold
Netværket mødes 2-3 gange årligt. Emnerne og indholdet for møderne koordineres af Dansk Erhverv i løbende dialog med netværkets medlemmer. Møderne afvikles som udgangspunkt på dansk.
Hvem kan blive en del af netværket?
Netværket er for personer i virksomheder, som arbejder med prioritering af lægemidler og medicinsk udstyr i det danske sundhedsvæsen. Det kan både være personer med market access-funktioner, politiske funktioner eller andet. Relevante virksomheder kan være i sundhed-/life science-branchen, eller i tilstødende og relaterede brancher. Der kan både være tale om større eller mindre virksomheder.
Hvad koster det?
Netværket er gratis at deltage i.
Kriterier for medlemskab af netværk
Det kræver medlemskab af Dansk Erhverv for at deltage i netværket.