{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Netværk for Sociale Tilbud
I netværket for Sociale Tilbud mødes de ikke-offentlige leverandører, der driver botilbud- og opholdssteder, dagbehandling, herberger, krisecentre samt alkohol- og misbrugsbehandlingstilbud.
Fokus er på medlemmernes vilkår og rammebetingelser - herunder på værdiskabelse for borgerne, relevant lovgivning, politiske udspil og reformer, rekruttering, kompetenceudvikling, kvalitet i indsatser og samspil med myndighederne og civilsamfundet.
En fast del af programmet vil være et inspirationsoplæg eller gæstebesøg af politiske beslutningstagere og interessenter.
Netværket er også et stærkt forum for erfaringsudveksling og samarbejde, så vi sammen kan skabe de bedste betingelser for private og selvejende aktører, og sikre fælles politisk indflydelse.
Vi mødes tre gange årligt, og møderne afholdes i hhv. København, Vestdanmark og hos et af vores medlemmer.
Derudover afholder vi løbende online morgenbriefs, hvor vi orienterer om specifikke og helt aktuelle temaer.
Mødedatoer i 2025 vil være:
Onsdag d. 26. februar (København) – Kvalitet og professionalisme i sociale tilbud.
Onsdag d. 28. maj (hos et medlem af Dansk Erhverv)
Onsdag d. 5. november (Aarhus)
Deltagelse er for medlemmer af Dansk Erhverv, på enten direktør, chef og leder-niveau af sociale tilbud.
Er du interesseret i at deltage? Kontakt os for mere information.