{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Hvad kan netværket tilbyde dig?
Dansk Erhvervs netværk for økonomiansvarlige er et eksklusivt forum for videndeling og sparring, hvor medlemmerne kan drøfte aktuelle udfordringer, dele erfaringer og få indsigt i værktøjer, tendenser og best practices, der styrker den økonomiske styring og beslutningskraft.
Du får bl.a.:
Netværket giver dig mulighed for at styrke din faglige gennemslagskraft i rollen som økonomiansvarlig og bidrage aktivt til din virksomheds strategiske og økonomiske udvikling.
Praktik og indhold
Netværket mødes fire gange årligt hos Dansk Erhverv eller en medlemsvirksomhed i Hovedstadsområdet, og møderne er af to-tre timers varighed.
Indholdet tilrettelægges i tæt samarbejde mellem Dansk Erhverv og netværkets medlemmer - med fokus på aktuelle temaer og de udfordringer, man kan møde som økonomiansvarlig. De relevante temaer spænder bredt - fra digitalisering og automatisering i økonomifunktionen til bæredygtighedsrapportering, risikostyring og rollen som strategisk sparringspartner.
Møderne kombinerer faglige oplæg fra relevante eksperter med erfaringsudveksling, case-diskussioner og fælles drøftelser, hvor du har mulighed for at bringe dine egne problemstillinger i spil.
Hvem kan blive en del af netværket?
Netværket henvender sig til økonomiansvarlige (bogholdere, regnskabschefer, økonomichefer, økonomidirektører og lign.) i små og mellemstore virksomheder med op til 250 ansatte, som er medlem af Dansk Erhverv.
Det er gratis at deltage i netværket.
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til det faglige indhold, tilmelding eller andet, kontakt venligst netværksfacilitator, Sarah Sofie Nielsen, på sasn@danskerhverv.dk eller 41 87 09 09.
Kom til opstartsmøde mandag den 1. september 2025
Vil du høre mere om netværket og overveje, om det er noget for dig? På opstartsmødet får du indblik i netværkets form og indhold - og mulighed for at tilmelde dig efterfølgende.
Se programmet og tilmeld dig opstartsmødet her