;
Kontakt
Digital Handel

Mathilde Møller

Chefkonsulent
Kontakt

Arbejder du med online kundeservice til daglig? Så oplever du måske, at du nogle gange befinder dig i ukendt territorium, og at du tilegner dig ny viden og erfaringer hver dag, på områder som er i rivende udvikling, især på kundeadfærden og den teknologiske del.

Formål:
Netværketgruppens formål er at dele praktisk viden og erfaringer omkring håndtering af de mange forskellige aspekter af online kundeservice og reputation management, der er i forskellige typer af virksomheder og brancher.

Medlemmerne:
Denne netværksgruppe er for personer, der arbejder med online kundeservice i en eller anden forstand uanset om det er på B2B- eller B2C markedet og om du arbejder i en ren e-handelsvirksomhed eller i en virksomhed, der håndtere kundeservice fra både off- og online kundehenvendelser. I netværket er der deltagere fra både Jylland og Sjælland, og vi holder netværksmøder begge steder. Så der skal påregnes rejsetid ifm. deltagelse i denne netværksgruppe.

Forventet udbytte af deltagelse i netværksgruppen:
Som deltager kan man forvente at deltage i et forum, hvor alle bidrager med erfaringer inden for de mange forskellige aspekter omkring online kundeservice og image pleje med sigtet at få gladere kunder men naturligvis også klæde os, der arbejder med dette, bedre på til håndtering af de forskellige opgaver og udfordringer, der er med det.

Forslag til emner:
Hvordan og hvornår fronter kundeservice kunden på hjemmesiden?
Hvordan får man kundeservice godt integreret på de sociale medier?
Hvordan måler man kundetilfredsheden?
Hvad virker og hvad virker ikke?

Bliv medlem af Online Kundeservice-netværksgruppen:

Er din virksomhed medlem hos os kan du deltage gratis. Ikke medlemmer kan ikke blive optaget i gruppen. Du bliver optaget hvis:

  • Der er plads i gruppen
  • Profilen passer 
  • Gruppen godkender det nye medlem