{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
God produktdata afhænger i høj grad af, hvem du spørger for der er mange roller, der spiller ind i et produkts levetid: finans, indkøb, salg, konstruktion, specialister, marketing, forhandlere og slutkunder – bare for at nævne de mest oplagte. Produktinformation er reelt beskrivelsen af din virksomheds kerneydelser og produkter – det bindende lag fra produktets oprindelse til forventninger og krav hos aftageren.
Med en PIM (Product Information Management) løsning sikrer du, at produktdata ligger ét sted i rette kvalitet til brug på tværs af alle dine kanaler ud mod kunder og forhandlere. Det giver din virksomhed massive fordele i form af mindre manuelt arbejde, færre fejlordrer, sikring af at produkter bliver præsenteret korrekt i marketing- og salgskanaler og meget mere.
Hør om Novicells og tre virksomheders erfaringer med, hvordan PIM-løsninger kan bruges til at sikre rette produktdata i rette kvalitet så omkostningseffektivt som muligt med hjælp fra virksomhedens leverandører, for at servicere marketing- og salgskanaler ud mod kunder og forhandlere.
Det får du ud af at deltage:
• Du hører konkrete PIM cases fra 3 virksomheder
• Du får indsigt i værdien af en PIM-løsning
• Du får et indblik i forskellige PIM-løsninger
• Vi giver dig en strategisk tilgang til at styrke hele værdikæden i dit produkts levetid
Der vil blive serveret frokost, kaffe + te og blandet vand i forbindelse med eventet.
Du vil få tilsendt et link til online eventet et par dage inden afholdelse.
Her tilmelder du dig mødet med online deltagelse. Det er også muligt at deltage fysisk. Klik her for at tilmelde dig fysisk deltagelse.