{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Vejtransporten har et stort og positivt fodaftryk på dansk økonomi. Det er en styrkeposition, som er vigtig at fastholde, men sektoren efterlader også et markant fodaftryk på klimaet. Og det skal nedbringes. Det kræver gode rammevilkår og målrettet politisk handling, der skaber incitamenter hos virksomhederne til at følge den grønne vej.
Samtidig står vi midt i en ny geopolitisk virkelighed, hvor energiuafhængighed er blevet et centralt strategisk mål for vores sikkerhed. Elektrificeringen af vejtransporten har derfor fået en ny dimension.
Der er taget gode initiativer i Danmark og EU til at fremme den grønne omstilling og elektrificeringen af transportsektoren og energisystemet. Men det ikke hurtigt nok. Grøn omstilling kan mindske energiomkostningerne og øge energiuafhængigheden.
Omstilling er derfor et konkurrenceparameter, og ser vi til konkurrenter som fx Kina, kommer der dobbelt så mange el-lastbiler på gaden i en enkelt måned, som der gør i Europa på et helt år.
Dansk Erhverv foreslår konkrete tiltag inden for 11 områder, der skal få den grønne omstilling op i et højere gear og hjælpe virksomheder med at overkomme de barrierer, der fortsat er ved overgangen til grøn bus- og lastbiltransport.
Du kan læse alle Dansk Erhvervs anbefalinger nedenfor ⇓