{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Program
Kl. 9.30
Ankomst og registrering
Croissant og kaffe
Kl. 10.00
Velkommen
Lisa Gundsø, politisk konsulent, Dansk Erhverv
Kl. 10.05
Glem full-service. Tænk ”full-circle” B2B
Arbejdet med branding, leads og salg er blandt B2B-virksomhedens vigtigste opgaver. Men også iblandt de sværeste i et globalt online marked, hvor alt findes bedre, billigere og hurtigere online. Så hvordan skal du som B2B arbejde med brandpositionering, leadgenerering og salg?
Mette Hejl, CEO og partner, Pravda
Kl. 10.30
Brand og strategi: teori og praktiske eksempler
Den nye generation af stærke B2B-brands er modne, modige og flytter markedsandele og mennesker. Hvordan skaber du den rette strategi og position for dit B2B-brand?
Karim Frølund, brand developer, Pravda & Sune Busk, strategidirektør, Pravda
Kl. 11.30
Pause
Kl. 11.45
Lead og content
I dag er jeres hjemmeside ikke bare et udvidet visitkort. Det er virksomhedens (måske) dygtigste sælger, der kører 24 timer i døgnet. Vi går bag om inbound marketing og giver the what and how til at få jeres hjemmeside til at leve aktivt.
Lars Ørhøj, inbound manager, Pravda
Kl. 12.30
Frokost
Kl. 13.00
Salg og produktlanceringer: Indsigter, go-to-market og måling
Intelligent marketing er (heldigvis) rykket op på agendaen og ind på direktionsgangen. Salgsunderstøttende marketing er nemlig alt andet end tryksager og messevægge. Case: Danfoss Power Solutions
Michael Eg Bechara, kreativ chef og partner, Pravda & Mette Munk, strategic marketing manager, Danfoss
Kl. 13.45
Full-Circle afslutning
Tak for i dag.
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.