Fremtidens PR- og kommunikationsbureauer er SEO-bureauer
Fremtidens PR- og kommunikationsbureauer er SEO-bureauer
SEO er efterhånden en afgørende del af PR- og kommunikationsarbejdet. Skal man som bureau have det maksimale ud af arbejdet, skal Google indtænkes, fordi det for mange virksomheder er den væsentligste kilde til nye kunder. Ligeledes rummer PR- og kommunikationsarbejdet en række gemte potentialer, der kan øge virksomhedernes synlighed på Google markant.
SEO er derfor forretningskritisk og bør tænkes ind i ethvert arbejde med PR og kommunikation. Gennem enkle justeringer af PR- og kommunikationsarbejdet kan der tilføres en SEO-værdi til alt fra branding og digitale kampagner til kommunikationsstrategier og corporate kommunikation.
Program
Kl. 14.00
Registrering og kaffe
Kl. 14.30
Velkomst
Kl. 14.35
SEO anno 2018
Gennemgang af grundelementerne i SEO anno 2018 og de grundlæggende faktorer, der har betydning for et websites synlighed og placering på Google.
Kl. 15.35
Pause
Kl. 15.45
Hvad sker der, når SEO glemmes i arbejdsprocessen?
Gennemgang af værktøjer til beregning af det uudnyttede forretningspotentiale viser effekten af at sammentænke PR- og kommunikationsarbejdet med en effektiv SEO-strategi.
Kl. 16.15
Afsluttende spørgsmål og svar
Målgruppe
Kurset er målrettet PR- og kommunikationsbureauer samt ledende medarbejdere i bureauerne. Kendskab til SEO er ikke en forudsætning for deltagelse.
Medlemmer af Public Relations Branchen og/eller Dansk Erhverv deltager gratis.
Public Relation Branchen

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.