Spring til indhold

Datadrevet marketing: Sådan sætter du dig i førersædet!

Kom til formiddagsseminar og bliv opdateret på de seneste trends inden for digital markedsføring, få afmystificeret Big Data og få konkrete strategiske anbefalinger til, hvordan intelligent brug af data kan øge ROI’en af dit marketingbudget.
Event
Seminar

Datadrevet marketing: Sådan sætter du dig i førersædet!

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Big Data har i årevis været på mange marketingmedarbejderes læber. Men hvem har egentlig formået at skabe en holdbar forretningsmodel ud fra data? Og hvordan bærer de sig ad?

På dette seminar vil du få indsigt i relevansen af data i dit marketingarbejde og lære, hvordan Nemlig.com har taget ejerskab over deres marketingdata, hvordan de bruger data i deres digitale markedsføring nu og ikke mindst visionerne for fremtiden.

Arrangører

  • 08.30 - 09.00

    Ankomst og registrering

    08.30 - 09.00
  • 09.00 - 09.05

    Velkommen

    09.00 - 09.05
  • 09.05 - 09.30

    The Why: Trends og stjerner

    09.05 - 09.30
    Som marketeer i 2018 skal du prioritere din tid rigtigt. Hvad er de sidste nye trends inden for digital markedsføring? Alle snakker om data, men hvem har forstået at udnytte data bedst muligt, og hvordan gør de det?
  • 09.30 - 09.50

    The What: Er data virkelig det nye olie?

    09.30 - 09.50
    Hvad er potentialet i data, og hvilke muligheder giver data dig i din kommunikation med forbrugerne? Hvilken data er interessant, og hvilke værktøjer findes der til at arbejde med data?
  • 09.50 - 10.15

    The How: I get it! Men hvordan kommer jeg i gang?

    09.50 - 10.15
    Hvordan opnår du fuld adgang til din egen data, og hvordan udnytter du bedst mulighederne med data? Vi giver dig vores anbefalinger til, hvordan du med brug af data kan maksimere dit ROI af dit marketingbudget og blive den næste datastjerne.
  • 10.15 - 10.45

    The Who: Nemlig.com har sat sig i førersædet!

    10.15 - 10.45
    Hør Nemlig.com fortælle om deres erfaringer i processen med at tage ejerskab over deres data samt hvilke muligheder, det har givet i forhold til fx indsigt i kampagneperformance, eksekveringshastighed, omkostningseffektivisering i spend og transparens.
  • 10.45 - 11.00

    Afrunding og spørgsmål

    10.45 - 11.00
  • 11.00 - 11.00

    Tak for i dag

    11.00 - 11.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Salg, Carnet & Certifikater

Jesper Juul-Jensen

Fagchef, Salg og Carnet