E-Handel i modebranchen
Netværksmøde om e-handel i modebranchen
E-handel er ifølge en McKinsey-rapport en af de største udfordringer, som modebranchen står over for i 2018. Spørgsmålet er ikke længere, om man vil handle med de store online aktører, men nærmere hvordan.
Ifølge Dansk Erhverv udgør e-handel med tøj og sko ca. 20 procent af det beløb, danskerne handler varer for online. Heraf bruges ca. 54 procent af beløbet på danske webshops.
Som modebrand kan det være en udfordring at bygge bro mellem den online og fysiske kundeoplevelse samt forholde sig til de større online aktører, som vinder større og større markedsandel.
WEAR & Delogue vil med dette netværksmøde facilitere en dialog omkring e-handel til mellemstore modevirksomheder, som ønsker at drøfte udfordringer eller succeser med kollegaer fra branchen. Har du udfordringer eller overvejelser, som du ønsker at drøfte med dine branchekollegaer, kan du eller din e-handelsansvarlige med fordel tilmelde sig dette netværksmøde.
Der er mange områder at berøre omkring e-handel, og vi har derfor lavet en agenda med udvalgte emner. Hvis der er stemning for drøftelse af andre udfordringer omkring e-handel, vil der være mulighed for dette.
Foreløbig agenda:
- Velkommen og kort præsentation af deltagere
- Danmarks e-handlen i tal
v/Matthias Lumby Vesterdal, Politisk konsulent, Dansk Erhverv - De vigtigste trends inden for omnichannel
v/Martin Frederiksen, stifter af Ka-ching A/S - Skal man have sin egen webshop, og hvordan skal man drive den?
- Hvad skal man være opmærksom på, når man indgår samarbejde med en større online aktør?
- Kan en ny fragtløsning løfte salget online?
v/Søren Herlman, Sales Channel Manager, DHL - Hvordan kan man sikre sit brand og kundeoplevelse både online og fysisk?
- Opsummering

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.
