Digitale Medier i modebranchen
Netværksmøde om Digitale Medier i modebranchen
Der er meget fokus på brugen af digitale medier til markedsføring af sit produkt og serviceydelser. Men hvordan bruger du og din virksomhed digitale medier optimalt, og hvordan sikrer I effektiviteten?
Digital markedsføring er det helt store buzzword i modebranchen. Flere og flere virksomheder erkender, at der skal fornyelse til for at øge deres salg og for at opnå en større grad af synlighed over for deres målgruppe.
Tidligere var det nok at lave imageindhold til ens Instagram- og Facebook-profil for at sikre sig så mange følgere som muligt. Men det er ikke længere nok. Der skal en målrettet indsats til for at være relevant over for sine følgere og potentielle kunder. Men hvordan opnår du en dybdegående indsigt i din målgruppe, og hvordan anvender du den indsigt i din mediestrategi?
WEAR, Delogue og Syntese Medie vil med dette netværksmøde facilitere en dialog omkring digital markedsføring til små og mellemstore modevirksomheder, som ønsker at drøfte udfordringer eller succeser med kollegaer fra branchen. Har du udfordringer eller overvejelser, som du ønsker at drøfte med dine branchekollegaer, kan du eller din marketingschef med fordel tilmelde dig dette netværksmøde.
Der er mange elementer af digitale medier, og vi har derfor lavet en agenda med emner, vi kan berøre. Agendaen er med henblik på at give et allround grundlæggende indblik i, hvordan man kan arbejde med digital markedsføring. Hvis der er stemning for drøftelse af andre udfordringer omkring digital markedsføring i modebranchen, vil der være mulighed for dette.
Foreløbig agenda:
- Velkommen og kort præsentation af deltagere
- Intro af Syntese Media
v/Joanna Jørgensen - Marketingtrends i 2018 – og i hvilken retning forventes det at gå?
- Hvad er digital marketing, og hvem har erfaring med dette?
- Hvordan arbejder man med digital marketing?
- Hvad er værdien af digital marketing?
- Opsummering

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.
