Retail 2020 - Detailhandlens Digitale fremtid
Retail2020 - Detailhandlens Digitale Fremtid
Konkurrenterne digitaliserer. Amazon står på spring. Og forbrugerne forandrer sig.
Deltag i Retail2020 og få inspiration til at lægge en digital strategi for hele virksomheden, der tager højde for de kommende års trusler og muligheder.
Hør, hvordan forbrugsmønstrene ændrer sig. Se effekten af kunstig intelligens til markedsføring. Få indblik i, hvordan Amazon og de digitale platforme kan bruges i din forretning – og hvornår det er bedst at undgå dem.
Og mød en hemmelig gæst, der har Amazon tæt inde på livet.
Målgruppe
Konferencen henvender sig til beslutningstagere i detail- og e-handelsvirksomheder, der søger inspiration og værktøjer til at fremtidssikre organisationen digitalt.
Praktik
Konferencen indledes med fælles oplæg i Børssalen, hvorefter man som deltager vælger spor. Din tilmelding til et spor er ikke bindende. Det er muligt at skifte spor ved konferencen.
Ved konferencens afslutning samles deltagerne igen.
Læs mere om konferencen her.


-
08.30 - 09.00
Registrering og morgenmad
08.30 - 09.00 -
09.00 - 09.20
Velkomst og status på dansk detail i 2018
09.00 - 09.20 -
09.20 - 09.45
Wupti.com: Den lokale-digitale markedspladds
09.20 - 09.45Handelsplatformen Wupti.com har taget kampen op mod Amazon og de andre giganter ved at samle de danske netbutikker under samme tag. Væksten er markant, og Wupti.com er i dag en af Danmarks førende handelsplatforme med mere end 500.000 varenumre. Michael Ejby, Head of E-commerce i Salling Group vil fortælle historien bag Wupti.com som e-handelsplatform og om det fremadrettede udviklingsfokus. -
09.45 - 10.10
Hvordan man bliver omnichannel med succes?
09.45 - 10.10Den danske elektronikkæde POWER er omnichannel, og det kan ses på alle virksomhedens aktiviteter. Fra at være startet som webshop i 2015 har POWER nu 12 forretninger fordelt i hele Danmark med en plan om at åbne 25 i alt. Bliv klogere på, hvordan man som POWER implementerer en omnichannel-strategi og sikrer kunderne en god oplevelse på tværs af alle kanaler – og hør POWER’s bud på, hvordan dansk detailhandel skal håndtere konkurrencen fra udlandet, herunder Amazon. -
10.10 - 10.35
Få indsigt i kundernes følelser: Video-analyse af Ruisrock-festivalen
10.10 - 10.35 -
10.35 - 10.50
Pause
10.35 - 10.50 -
10.50 - 13.25
Breakout
10.50 - 13.25Spor 1 - Kundeoplevelser
Spor 2 - Digital omstilling
-
11.50 - 12.25
Frokost
11.50 - 12.25 -
13.25 - 13.40
Smugkig på Amazon
13.25 - 13.40 -
13.40 - 14.15
Debatpanel: Trusler og muligheder med Amazon
13.40 - 14.15 -
14.15
Afslutning
14.15

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.