Spring til indhold

Omnichannel: Sådan skaber du en fuldt integreret kundeoplevelse

Deltag i årets retail-konference, og lær, hvordan du kan imødegå fremtidens kundeoplevelsesudfordringer, ved brug af augmented reality, machine learning og business intelligence.
Event
Konference

Omnichannel: Sådan skaber du en fuldt integreret kundeoplevelse

Langelinie Pavillonen, Langelinie 10, 2100 København Ø
Gem
Indhold

Omnichannel er endnu på agendaen – kundeoplevelsen skal fungere på apps, sociale medier, web og i fysiske butikker. Automation, kapitalisering af data og konsistens på alle kanaler er derfor årets afgørende faktorer og retail-konferencens fokus.       
         
Med disruptive ændringer i retail og e-handel er det på tide til at forny, samarbejde og tænke på helt nye måder. Her er engagement i brugerens færden, købsoplevelse og brandopfattelse er af stor betydning, såfremt du vil sikre din relevans på retail-markedet og have langvarig relation til kunden.
 
Derfor skal du have styr på kundedata, udnyttelse af disse, logistik, og sidst, men ikke mindst, personaliserede oplevelser. Data kan ved hjælp af kognitiv teknologi sorteres og systematiseres til reel anvendelse af data i detailhandlen.

Årets temaer

  • Augmented reality
  • Omnichannel-brugeroplevelser
  • Machine learning
  • Business intelligence
  • Kapitalisering af data
  • Personalisering via kundedata

Tilmelding

Medlemmer af Dansk Erhverv skal anvende link nedenfor, for tilmelding til konferencen.

Dansk Erhverv (primær målgruppe)

Dansk Erhverv (leverandør til målgruppe)

 

Se program og læs mere her.

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.