Spring til indhold

Exporting products to China via e-commerce

Nogle danske virksomheder har haft stor succes med at sælge til kinesiske forbrugere gennem Alibaba’s platform, og andre har ikke. Hør fra de relevante medarbejdere i Alibaba, hvordan man bedst påbegynder eller ekspanderer sit online salg til de over 1 mia. kinesiske forbrugere.
Event
Seminar

Exporting products to China via e-commerce

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Siden sin grundlæggelse i 1999 har Alibaba opnået en imponerende succes med en markedsværdi på 420 mia. USD og over 1 mia. aktive brugere på sine forskellige salgsplatforme. Hvis man som dansk virksomhed gerne vil øge sin eksport via e-handel, er Alibaba det helt oplagte sted at gå hen for at nå de 1,3 mia. kinesiske forbrugere. Der ligger imidlertid rigtig meget know-how i at få succes i Kina som dansk virksomhed, og på seminaret vil de relevante repræsentanter fra Alibaba øse ud af gode tips og erfaringer med hensyn til at komme i gang med salg på Alibaba’s platform eller ekspandere salget, hvis man allerede er tilstede. Der vil i marginen af seminaret også være rig lejlighed for møder på tomandshånd med Alibaba’s folk. 

For mere information kontakt: Line Kathrine Langelund, Projektleder: lkl@dcbf.dk, T: +45 5366 9778 eller på hjemmeside: www.dcbf.dk.

Samarbejdspartnere

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

EU & Internationalt

Michael Bremerskov Jensen

Fagchef for Global Markedsudvikling