Spring til indhold

Brug neuromarketing på din hjemmeside og nå dine kunder

Dansk Erhverv, Brancheforeningerne BITVA, DiaLab og PE invitere til fælles event om brug af neuromarketing på virksomhedens hjemmeside. Kommunikationen gennem billeder, tekst og video, er essentielt, når det skal sikres, at kunderne forstår, hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed – hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig fremfor en konkurrent.
Event
Event

Brug neuromarketing på din hjemmeside og nå dine kunder

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Dine potentielle kunders første møde med din virksomhed, vil højst typisk være på din hjemmeside, dine sociale medier eller på andre kanaler. Derfor er din evne til at skabe en positiv relation til dine kunder via din hjemmeside afgørende for din virksomheds succes - her kan du bruge neuromarketing.

Ved brug af neuromarketing på din hjemmeside når du kommunikerer gennem din hjemmesides billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed – hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig fremfor din konkurrent.

Hvad er neuromarketing?

Neuromarketing er forståelsen for, hvordan du får trykket på dine potentielle kunders mentale købsknap, og bygger på viden om de ubevidste processer, der trigger en bestemt handling i mennesker.

På dette foredrag får du viden om, hvordan du bruger neuromarketing på din hjemmeside, så du når kunderne. Du lærer f.eks. at få kunderne til at fortage de handlinger, som du ønsker på hjemmesiden, f.eks. at udfylde en kontaktformular, ringe dig op eller at skrive sig op til at modtage dit nyhedsbrev.

På dagen lærer du om: 

  • De funktioner som aktiveres i hjernen ved markedsføring. 
  • Hvordan hjernen virker i forhold til en hjemmesides design, trafik og kommunikation. 
  • Hvordan du tiltrækker dine kunders opmærksomhed på Google. 
  • Hvordan hjemmesidens design skaber tryghed hos kunden. 
  • Hvordan hjemmesiden bliver brugervenlig og intuitivt for kunden. 
  • Hvordan du gennem kommunikation motiverer dine kunder til at handle. 
  • Udover viden får du på foredraget konkrete eksempler, som giver en god forståelse for hvordan du selv kan bruge neuromarketing på din hjemmeside.

 

Samarbejdspartnere

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.