Skab bedre kundeoplevelser med operationel NPS
• Reducer modstand mod forandring i implementeringen
• Skab en enestående feedback- og præstationskultur
Skab bedre kundeoplevelser med operationel NPS
Mange taler om Net Promoter Score også kaldet NPS, der er et værktøj, der kan hjælpe med at måle kunders loyalitet til en virksomhed, og mange har også gjort NPS til et punkt i virksomhedens strategi.
Men hvordan kan din virksomhed sætte strøm til et NPS-program? Hvordan sikrer du, at kunden er i centrum? Hvordan arbejder du med at samle op på dårlige kundeoplevelser? Og hvordan skaber du en feedbackkultur, der bidrager til øget organisatorisk læring og præstation?
Kort sagt, hvordan implementerer og arbejder du med NPS i forhold til at realisere forretningsmæssige mål? Lige præcis dét handler dette godmorgen-møde om.
På seminaret får du en konkret drejebog til at:
- Implementere et loyalitetsprogram, der bygger på NPS, så din virksomhed bliver verdensmestre i at måle, forstå og handle på kundeoplevelser (Service recovery) i dagligdagen
- Udvikle en feedbackkultur, der gør virksomheden markant bedre til at lære af erfaringer, skabe løbende forbedringer og præstationsudvikling (Den lærende organisation)
- Reducere de forskellige niveauer af modstand mod forandring i implementeringen af operationel NPS.
Eksperterne går i dybden med:
- Teori og metode til at skabe kundeloyalitet ud fra NPS
- Best practice inden for NPS i 2019
- Lærerige cases og konkrete løsninger fra danske virksomheder
- En drejebog, der gør det muligt for dig at implementere NPS med lavest mulig modstand og samtidig udvikle en feedback- og præstationskultur, som skaber loyale kunder.
Målgruppe
Morgenmødet henvender sig til topledere, salgs- og marketingdirektører samt CX-, NPS- og analyse-ansvarlige i virksomheder med minimum 50 medarbejdere.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.