NPS Summit 2019 - Net Promoter Score i praksis
NPS Summit 2019 - Net Promoter Score i praksis
På konferencen giver en række af landets førende NPS-eksperter tips til, hvordan du får medarbejderne engageret i kunderejsen og gør NPS til en del af jeres virksomhedskultur. Du kan også møde en række virksomheder, der har succes med NPS og er i fuld gang med at høste gevinsterne af deres indsats.
Du får indblik i, hvordan du automatiserer målingen af jeres kunders loyalitet og på baggrund af den viden kan iværksætte handlinger, som løbende optimerer jeres kundeloyalitet og salg. I dag handler det nemlig om at erstatte de sporadiske stikprøver med dynamiske, strukturerede målinger i både kunderelationen og i transaktionerne.
Vi kommer hele vejen rundt om NPS og Customer Relationship Management - fra strategi over metodik og teknologi til organisatorisk implementering. Denne 360 graders tilgang sikrer, at du går hjem med en opskrift på, hvordan du styrker kundernes trofasthed over for din virksomhed og deres vilje til at anbefale dig til andre.
Når du deltager på NPS Summit 2019, får du:
- Konkrete tips til, hvordan du implementerer et effektivt NPS-program og integrerer det med jeres CRM-system.
- Live demonstration af operationel og automatiseret NPS.
- Inspiration til, hvordan du løbende måler og handler på dine kunders oplevelser.
- Best practice inden for NPS.
- Tjekliste med do’s and don’ts.
- Tips til, hvordan du gør NPS til en succes med den rette kombination af teknologi og organisatorisk forankring.
- Inspirerende dialog med eksperter, leverandører og repræsentanter fra virksomheder, der ligner din.
Målgruppe
Dig, der arbejder strategisk eller praktisk med kundeloyalitet og NPS.
Få enetid med ekspertnerne
På NPS Summit 2019 kan du sætte NPS-eksperterne i stævne og drøfte dine muligheder, lufte dine bekymringer og få svar på dine spørgsmål.
Vi åbner for booking af 15-minutters seancer med eksperterne medio august. Som tilmeldt modtager du automatisk en invitation til at booke den eller de eksperter, du gerne vil mødes med på dagen. Møderne foregår hele dagen – både i pauserne og mens vi afvikler konferenceprogrammet.
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Salg, Carnet & Certifikater
Jesper Juul-Jensen
Fagchef, Salg og Carnet