5 gode råd til virtuelle møder
5 gode råd til virtuelle møder
På dette webinar tilbyder vi ’kom-godt-i-gang-hjælp’ og konkret rådgivning til de, der ønsker at blive klogere på alt det praktiske omkring virtuelle møder og konferencer.
Alle møder handler om rette format, koncept og indhold – uanset om det er fysiske eller virtuelle møder. Derfor gælder det om først at kende en møderammes præmis og derfra udvikle det rette mødeformat. Resten af arbejdet handler om indholdet, som skal være sammensat, så det skaber en logisk ’storyline’ gennem hele konferencen eller mødet, og naturligvis er relevant for mødet og deltagerne.
Vi anbefaler og går i dybden med følgende proces for at komme i gang:
- Mødet eller opgavens rammer med formålsbeskrivelse, storyline og målgruppebeskrivelse.
- Valg eller udvikling af mødeformat og streaming platform.
- Mødekoncept & program.
- Før-under-efter kommunikationsforløb herunder activations, der sikrer involvering eller engagement.
- Opsamling eller måling.
Vil du se et eksempel på, hvordan en virtuel konference kan se ud, så kig med her: Virtuelle Konferencer på agendagen
Målgruppe
Webinaret henvender sig til alle i dansk erhvervsliv, som har behov for at afholde virtuelle møder.

Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.