Adtech – markedsføring i en digital og juridisk kontekst
Adtech – markedsføring i en digital og juridisk kontekst
Digital markedsføring anvendes stadig mere effektivt af virksomheder over for brugere, der forventer let tilgængeligt indhold tilpasset individuelle præferencer. Anvendelsen af digital markedsføring er dog ofte juridisk problematisk. Skærpelse af cookie-regler, krav om gennemsigtighed og risikoen ved brug af kunstig intelligens er blot nogle af de forhindringer, som virksomheder skal overkomme, og som kræver at virksomheder anvender digital markedsføring anderledes end oprindeligt tiltænkt.
Med seminaret vil Gorrissen Federspiel og Dansk Erhverv sætte fokus på gængse digitale markedsføringsløsninger, og gennemgå juridiske faldgruber, samt foreslå løsninger, så digital markedsføring stadig kan anvendes optimalt.
Desuden vil eBay fortælle om de udfordringer, de møder ved anvendelsen af digital markedsføring, og hvordan de oplever den stigende regulering heraf.
Der gøres opmærksom på, at seminaret afholdes fysisk i København og Århus samtidigt, og med mulighed for deltagelse online ligeledes.
Ønskes tilmelding i Århus eller online gøres det via nedenstående links:
Adtech – markedsføring i en digital og juridisk kontekst (Århus)
Adtech – markedsføring i en digital og juridisk kontekst (Webinar)
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Handel
Martin Jørgensen
Advokat & Fagchef for Markedsføringsret