Spring til indhold

Styrk din kunderelation under coronakrisen

Det er vigtigere end nogensinde før at skabe en stærk relation til sine kunder og dermed sikre sig en fortsat rolle i deres liv.
Kursus
Webinar

Styrk din kunderelation under coronakrisen

Hos dig selv
Gem
Indhold

I dette webinar vil sociolog og forbrugerekspert Eva Steensig fortælle, hvorfor det er vigtigt at indtage en reel rolle i kundernes hverdagsliv, og hvordan du konkret kan styrke relationen.

Hør, hvordan Matas har styrket deres onlinesalg ved hjælp af liveshopping, og hvordan Fitness World har holdt deres medlemmer i form, mens landets motionscentre har været lukket.

Få svar på, hvordan du udnytter krisen til at styrke kunderelationen:
- Hvad betyder det du gør for kundernes liv?
- Hvad hjælper du kunderne med?
- Hvilke behov dækker du hos kunderne?
- Hvilket ansvar har du fået, da de valgte dig?

Uanset hvilken branche du er i, er din rolle i kundernes liv og din måde at udfylde den på fuldstændig essentiel for, hvordan du kommer igennem coronakrisen og tiden derefter.

Webinarets indhold er særligt målrettet

  • Business Development (manager/director)
  • E-commerce/E-handel (manager/director)
  • Marketing/SOME
  • Strategy Manager
  • Brand Marketing Manager

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.
Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før det afholdes

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.