Styrk din kunderelation under coronakrisen
Styrk din kunderelation under coronakrisen
I dette webinar vil sociolog og forbrugerekspert Eva Steensig fortælle, hvorfor det er vigtigt at indtage en reel rolle i kundernes hverdagsliv, og hvordan du konkret kan styrke relationen.
Hør, hvordan Matas har styrket deres onlinesalg ved hjælp af liveshopping, og hvordan Fitness World har holdt deres medlemmer i form, mens landets motionscentre har været lukket.
Få svar på, hvordan du udnytter krisen til at styrke kunderelationen:
- Hvad betyder det du gør for kundernes liv?
- Hvad hjælper du kunderne med?
- Hvilke behov dækker du hos kunderne?
- Hvilket ansvar har du fået, da de valgte dig?
Uanset hvilken branche du er i, er din rolle i kundernes liv og din måde at udfylde den på fuldstændig essentiel for, hvordan du kommer igennem coronakrisen og tiden derefter.
Webinarets indhold er særligt målrettet
- Business Development (manager/director)
- E-commerce/E-handel (manager/director)
- Marketing/SOME
- Strategy Manager
- Brand Marketing Manager
Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten.
Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før det afholdes
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.