{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Det betyder, at vi som organisationer er i fuld gang med at omstille os til en ny hverdag. Medarbejderne skal vænne sig til at samarbejde på distancen og it-afdelingerne i mange virksomheder har været på overarbejde for at sikre, at alle medarbejdere kan få adgang til de data og systemer, som de skal bruge for at løse opgaverne.
For virksomhedens it-specialister og beslutningstagere giver krisen anledning til at se indad, og revurdere virksomhedens IT-understøttelse. For nogle virksomheder kan forretningsprocesserne understøttes bedre af fx cloud-løsninger. Og det kan være relevant at se på, om fjernadgang til kritiske systemer er sat op med it-sikkerhed og databeskyttelse for øje.
På webinaret får du viden om:
Målgruppe
Webinaret er for dig, som er ansvarlige for systemadgang, sikkerhed og virksomhedens it-infrastruktur. Du er måske it-konsulent, CIO, CTO, ejerleder, direktør, it-chef, projektleder eller har en lignende rolle, som udvikler, implementerer og træffer beslutninger om, hvordan jeres di-gitale setup er skruet sammen.
Se video med Fagchef for IT og Digitalisering, Janus Sandsgaard om hjemmearbejde her
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.