{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Det betyder, at vi som organisationer er i fuld gang med at omstille os til en ny hverdag. Medarbejderne skal vænne sig til at samarbejde på distancen og it-afdelingerne i mange virksomheder har været på overarbejde for at sikre, at alle medarbejdere kan få adgang til de data og systemer, som de skal bruge for at løse opgaverne.
Virksomhedernes medarbejdere skal finde op og ned i en for mange uvant situation. De fleste kender til at tage en hjemmearbejdsdag af og til. Men når det er i en længere periode, sætter det helt nye krav til, hvordan vi som medarbejdere forvalter vores tid fornuftigt, har blik for it-sikkerheden på hjemmearbejdspladsen og kan bruge digitale redskaber til f.eks. projektledelse.
På webinaret får du viden om:
Målgruppe
Webinaret er for dig, som skal arbejde derhjemme, og som gerne vil have tips til, hvordan du bedst kan udnytte din tid optimalt, bruge digitale værktøjer og gøre det hele på en måde, som opretholder virksomhedens it-sikkerhed.
Se video med Fagchef for IT og Digitalisering, Janus Sandsgaard om hjemmearbejde her
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.