Marketing i usikre tider
Marketing i usikre tider
Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv inviterer til oplæg med prisvinderen og konkrete cases om marketing og kundeadfærd, der hjælper dig til at forstå kunderne anno 2020.
Registrering og let morgenmad fra kl. 08.30.
Mød blandt andre:
- Prisvinder: Florian Kock, Associate Professor of Marketing and Tourism, Copenhagen Business School
- Ralf Lodberg, CCO & Partner, Advice
- Per Christiansen, VP, EMEA Marketing, KAYAK – om Momondos kampagne: “Let's Open Our World”
- Carlos Villaro Lassen, adm. direktør, Feriehusudlejernes Brancheforening, og formand for den europæiske forening for Vacational Rental,
- Ole Eskling, Camp Manager, Camp Møns Klint
- Mikkel Hansen, Pressechef, TUI Danmark
- Carsten Wandorf, formand, Dansk Marketingforsknings Pris, og CEO, Fritz Schur Consumer Group A/S
- Lars Ramme Nielsen, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi Dansk Erhverv
Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 30. marts inden kl. 9.00 til tilmelding@markedsforing.dk
Oplægsholdere

Lars Ramme Nielsen
Branchedirektør
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Turisme, Kultur & Oplevelse
Kirstine Tolstrup Nielsen
Chefkonsulent