Spring til indhold

Marketing i usikre tider

Kom til morgenseminar og kåring af Dansk Marketingforsknings-talent 2020.
Event
Konference

Marketing i usikre tider

Dansk Erhverv, Børsen, Slotsholmsgade, 1217 København K
Gem
Indhold

Dansk Markedsføring og Dansk Erhverv inviterer til oplæg med prisvinderen og konkrete cases om marketing og kundeadfærd, der hjælper dig til at forstå kunderne anno 2020.

Registrering og let morgenmad fra kl. 08.30.  

Mød blandt andre: 

  • PrisvinderFlorian Kock, Associate Professor of Marketing and Tourism, Copenhagen Business School 
  • Ralf Lodberg, CCO & Partner, Advice 
  • Per Christiansen, VP, EMEA Marketing, KAYAK – om Momondos kampagne: “Let's Open Our World”  
  • Carlos Villaro Lassen, adm. direktør, Feriehusudlejernes Brancheforening, og formand for den europæiske forening for Vacational Rental 
  • Ole Eskling, Camp Manager, Camp Møns Klint  
  • Mikkel Hansen, Pressechef, TUI Danmark 
  • Carsten Wandorf, formand, Dansk Marketingforsknings Pris, og CEO, Fritz Schur Consumer Group A/S 
  • Lars Ramme Nielsen, chef for turisme- og oplevelsesøkonomi Dansk Erhverv

Afbud skal ske skriftligt senest mandag d. 30. marts inden kl. 9.00 til tilmelding@markedsforing.dk

Oplægsholdere

Lars Ramme Nielsen

Branchedirektør

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.

Turisme, Kultur & Oplevelse

Kirstine Tolstrup Nielsen

Chefkonsulent