Spring til indhold

BUSINESSTALK: Sådan undgår du greenwashing og greenblushing

Sammen med Lead Agency og The Footprint Firm sætter vi fokus på, hvordan rådgivningsvirksomheder kan arbejde konkret med bæredygtighed og kommunikere det. Hvordan finder man balancen mellem greenwashing og greenblushing?
Event
Webinar

BUSINESSTALK: Sådan undgår du greenwashing og greenblushing

Hos dig selv
Gem
Indhold

Bæredygtighed er ”License to operate”, og der, hvor det ikke er slået igennem, kommer det til at ske. Samfund, kunder og medarbejdere stiller krav til virksomhedens bæredygtighed. Ikke mindst til virksomheder i rådgiverbranchen. Der skal handles, og så skal der kommunikeres. Og det handler om at finde den rigtige balance – hverken for meget (Greenwashing) eller for lidt (Greenblushing). For virksomhederne har også en pligt til at inspirere hinanden med det, de rent faktisk gør.

På denne BUSINESSTALK sætter Lead Agency og The Footprint Firm fokus på bæredygtig handling og kommunikation. Herunder også den kommunikative værdi af off-setting og grønne investeringer. Du får inspiration og konkrete værktøjer til arbejdet med din bæredygtige indsats.

Du vil få tilsendt et link til webinaret dagen inden afholdelse.

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.