Spring til indhold

Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?

I femte og sidste episode i webinar-serien ”Kom godt fra start online” bliver der uddelt viden samt dos & don’ts, når det kommer til logistik, og hvordan du holder din digitale tilstedeværelse ved lige. Og så er du klar til e-handel!
Event
Webinar

Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?

Hos dig selv
Gem
Indhold

Dansk Erhvervs webinar-serie ”Kom godt fra start online” hjælper mindre fysiske butikker i gang med deres online tilstedeværelse gennem fem episoder af sammenhængende webinarer.

Læs om hele "Kom godt fra start online" webinar-serien. 

Få gode råd og guidelines til lagerstyring, returnering osv. For nu er det tid til at lave nogle overvejelser; skal du udrulle dine varer med en ekstern eller intern lagerstyring? Det kan virke overvældende, men webinarets ekspert Jakob Wisnewski fra House Of Ecom guider dig og gør processen gennemsigtig og overskuelig. 

Det er også vigtigt at få et overblik over, hvilke ressourcer du skal afsætte til drift. Ligesom dit butiksvindue skal din digitale tilstedeværelse også hele tiden holdes opdateret. 

Dette og meget mere berører seriens femte og sidste webinar ”Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?”

På dette webinar bliver du klogere på:

  • Pragmatisk løsning på lagerstyring i fysisk og online butik
  • Online kundeservice, hvad er det for en størrelse?
  • Et realistisk syn på hvor mange ressourcer det tager at drifte en online tilstedeværelse.
Webinaret henvender sig til
Mindre fysiske detail butikker, som overvejer at opstarte e-handel eller dem, der er i gang, men gerne vil have styr på flere detaljer. 


Webinar og link – sådan foregår det:
 
  • Tilmeld dig her på siden
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter. 

DANSK ERHVERV DETAIL OG DIGITAL HANDEL I SAMARBEJDE MED

  • 09.00 - 09.05

    Velkomst

    09.00 - 09.05
  • 09.05 - 10.20

    Hvad så, når der er sat strøm til ens online tilstedeværelse?

    09.05 - 10.20
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

  • 10.20 - 10.30

    Afrunding og spørgsmål

    10.20 - 10.30
    Carsten Rose Lundberg

    Branchedirektør for digital handel

    Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.