Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?
Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?
Dansk Erhvervs webinar-serie ”Kom godt fra start online” hjælper mindre fysiske butikker i gang med deres online tilstedeværelse gennem fem episoder af sammenhængende webinarer.
Læs om hele "Kom godt fra start online" webinar-serien.
Få gode råd og guidelines til lagerstyring, returnering osv. For nu er det tid til at lave nogle overvejelser; skal du udrulle dine varer med en ekstern eller intern lagerstyring? Det kan virke overvældende, men webinarets ekspert Jakob Wisnewski fra House Of Ecom guider dig og gør processen gennemsigtig og overskuelig.
Det er også vigtigt at få et overblik over, hvilke ressourcer du skal afsætte til drift. Ligesom dit butiksvindue skal din digitale tilstedeværelse også hele tiden holdes opdateret.
Dette og meget mere berører seriens femte og sidste webinar ”Kom godt fra start online - hvad så, når jeg har solgt?”
På dette webinar bliver du klogere på:
- Pragmatisk løsning på lagerstyring i fysisk og online butik
- Online kundeservice, hvad er det for en størrelse?
- Et realistisk syn på hvor mange ressourcer det tager at drifte en online tilstedeværelse.
Mindre fysiske detail butikker, som overvejer at opstarte e-handel eller dem, der er i gang, men gerne vil have styr på flere detaljer.
Webinar og link – sådan foregår det:
- Tilmeld dig her på siden
- På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.
DANSK ERHVERV DETAIL OG DIGITAL HANDEL I SAMARBEJDE MED

-
09.00 - 09.05
Velkomst
09.00 - 09.05 -
09.05 - 10.20
Hvad så, når der er sat strøm til ens online tilstedeværelse?
09.05 - 10.20Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
-
10.20 - 10.30
Afrunding og spørgsmål
10.20 - 10.30Carsten Rose Lundberg
Branchedirektør for digital handel
Dansk Erhverv
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.