Spring til indhold

Opnå højere kundetilfredshed med automatisering

Mange virksomheder tror, at de yder god kundeservice. Sandheden er ofte, at de langt fra lever op til kundernes forventninger. Få tips til, hvordan automatisering både kan give dine kunder bedre oplevelser, spare ressourcer og skabe øget værdi.
Event
Webinar

Opnå højere kundetilfredshed med automatisering

Hos dig selv
Gem
Indhold
Godt 68% af forbrugerne ønsker selv at finde svar på deres spørgsmål fremfor at skulle kontakte en kundeservice. I dette webinar giver eksperter fra Solvemate og helphouse.io dig tips til, hvordan du ved at automatisere dine processer kan øge kundetilfredsheden, frigøre ressourcer i kundeservice og ikke mindst skabe et fundament for den videre udvikling og potentielle skalering af din forretning.

Vi sætter fokus på de processer, du skal have styr på for at effektivisere og automatisere din kundeservice. Vi gennemgår brugen af self-service værktøjer som chatbots, helpdesk-systemer og ikke mindst den vigtige integration mellem værktøjerne. Alt sammen med udgangspunkt i inspirerende kundecases og konkrete råd til, hvordan du kommer i gang.

Dette får du ud af at deltage:
  • Du bliver udfordret på din opfattelse af, hvad kundernes forventninger til god kundeservice er.
  • Du lærer, hvilken værdi automatisering kan tilføre din forretning.
  • Du får konkrete råd til, hvordan du nemt og enkelt kommer i gang med at automatisere din kundeservice.
Webinaret henvender sig til:
  • Kundeservicechefer
  • Salgschefer
  • Kundeservicemedarbejdere
  • Head of service and support
  • Head of Customer Support
  • Head of Customer Care
  • Project Manager, e-commerce, web
Om Solvemate
Solvemates automatiseringsplatform er drevet af intelligent samtale-AI, der giver virksomheder mulighed for at oprette personlige chatbot-samtaler i stor skala.

Om helphouse
helphouse.io er et full-service Customer Experience konsulenthus med solid erfaring i at optimere den digitale kundeservice for nogle af de største brands i Europa.

Webinar og link – sådan foregår det:
  • Tilmeld dig her på siden
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.

Samarbejdspartnere

  • 10.00 - 10.05

    Velkomst

    10.00 - 10.05
  • 10.05 - 10.15

    Automatisering af din kundeservice

    10.05 - 10.15
  • 10.15 - 10.25

    Sådan forbedrer du din Customer Experience

    10.15 - 10.25
  • 10.25 - 10.35

    Sådan øger du din effektivitet

    10.25 - 10.35
  • 10.35 - 10.45

    Forstå dine kunder bedre

    10.35 - 10.45
  • 10.45 - 10.55

    Live demo

    10.45 - 10.55
  • 10.55 - 11.00

    Opsummering og Q&A

    10.55 - 11.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.