Spring til indhold

Vækst med sociale medier IV: Måling af effekt

Har du også tænkt over, om dine annoncer har den effekt, du ønsker? Ved at bruge Facebooks værktøjer til effektmåling af annoncer på Facebook og Instagram kan du finde ud af, hvad der virker, og hvad du kan forbedre. At måle på kampagner er et afgørende skridt, når du skal optimere din annoncering og dermed levere relevant indhold til din målgruppe.
Kursus
Webinar

Vækst med sociale medier IV: Måling af effekt

Hos dig selv
Gem
Indhold

Dansk Erhverv og Facebook arrangerer en række træningssessioner, hvor du kan lære, hvordan du kan vækste din virksomhed ved hjælp af de gratis værktøjer, Facebook tilbyder.

I denne serie af webinarer får du ikke kun den grundlæggende forståelse af, hvordan platformene fungerer, men du lærer også, hvordan man opretter effektive kampagner og måler dem for at opnå optimale resultater.

Webinaret har til formål at støtte iværksættere og virksomheder, der ønsker at udvide deres tilstedeværelse online.

Du lærer om Facebooks to største platforme, Facebook og Instagram, og du får vigtige grundlæggende oplysninger om, hvordan man opretter annoncer, samt hvilke værktøjer der er tilgængelige for at sikre, at de forbliver relevante for jeres kunder.

Webinaret vil også adressere nogle af de mest almindelige misforståelser og give vejledning i, hvordan man bedst taler med kunder og hvor ofte.

OBS. Arrangementet afholdes på engelsk. Det vil være muligt at stille spørgsmål undervejs.

Til info, vil webinaret blive afviklet af Facebook, på platformen Zoom. Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før, det afholdes.

Herunder finder du link til det sidste webinar i serien "Vækst med sociale medier"

Vækst med sociale medier V: Sikkerhed

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.