{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Webinaret vil i spændingsfeltet mellem arbejdsmiljø, HR - ledelse og ansættelsesret centreres om hjemmearbejde nu og i fremtiden, herunder de overvejelser og udfordringer det kan medføre.
Både virksomheder og beskæftigede danskere forventer, at mængden af hjemmearbejde vil være højere efter Corona krisen end før.
Mange virksomheder, hvor arbejdsopgaven kan udføres hjemmefra, har gjort sig gode erfaringer om hjemmearbejde og ønsker at gøre det permanent.
Hvilke overvejelser skal der gøres i forhold til arbejdsmiljølovgivningen? Hvad gælder der ansættelsesretligt, hvis medarbejderen skal pålægges at arbejde helt eller delvist hjemmefra, og hvilke udfordringer giver dette i øvrigt til ledelsen i virksomheden?
Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.
Læs mere om Dansk Erhvervs digitale kursusbeviser her.
Målgruppe
Målgruppen er virksomheder, der har opgaver, som kan løses hjemmefra, hvilket indebærer virksomheder i Rådgivning og IT samt tele branchen.
Som tilmeldt vil du modtage et link til webinaret 2 dage før.
Chefkonsulent
Dansk Erhverv
Chefkonsulent, HR & Ledelse
Dansk Erhverv