Spring til indhold

Dansk abonnementsøkonomi: De nyeste tal og tendenser

Vidste du, at danske husstande i gennemsnit har 17 abonnementer? At 74 pct. af danskerne abonnerer på streamingtjenester? Og at 37 pct. af millennials tror, de vil få flere abonnementer i fremtiden? Bliv klogere på danskernes abonnementsvaner.

Event
Webinar

Den danske abonnementsøkonomi: De nyeste tal og tendenser

Hos dig selv
Gem
Indhold

På dette webinar får du indblik i en undersøgelse af danskernes abonnementsvaner. Bag undersøgelsen står Subscrybe og Norstat, som bl.a. har spurgt ind til danskernes associationer med abonnementer, hvilke abonnementer de har, de mest populære abonnementer, hvorfor de tegner abonnementer – og hvorfor de opsiger dem.

Her har du mulighed for at få resultater og indsigter fra undersøgelsen. Hvis du er nysgerrig på, om din forretning skal gå i abonnement – eller hvad der egentlig er vigtigst, når abonnementsoplevelsen skal fintunes og sikre lang levetid, så kom med.

Derfor skal du deltage

  • Få svar på hvor udbredt abonnementsbevægelsen er i Danmark
  • Find ud af, hvad der driver abonnementsbevægelsen, og om den fortsætter
  • Lær hvad der får danskerne til at tegne et abonnement – og hvad der driver dem til at opsige det igen.

Om Subscrybe
Vi tror på, at abonnement er bedre for people, planet og profit. Derfor tilbyder vi rådgivning og eksekvering inden for Subscription Innovation og Subscription Excellence både for virksomheder, der vil i abonnement, og eksisterende abonnementsvirksomheder, der vil udvikle og optimere deres forretning og customer-lifetime-value. Vi er 10 konsulenter med strategisk og taktisk erfaring inden for ledelse, kreative processer, analyse, IT og abonnement (naturligvis) i København, Aarhus og Oslo, med +200 virksomheder på kundelisten (B2B/B2C) siden grundlæggelsen i 2011.

Webinaret henvender sig til

  • Dig der ønsker at udvikle din strategi og forretning (CEO, business development managers, innovation managers, marketing managers, mv.)
  • Dig der ønsker at optimere din abonnementsforretning (abonnementschef, loyalitetschef, head of retention/customer success, mv.)
  • Dig der fodrer virksomheden med markedsdata og -trends (customer analytics, mv.)

Webinar og link – sådan foregår det:

  • Tilmeld dig her på siden
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.

Samarbejdspartner

  • 09.00 - 09.05

    Velkomst

    09.00 - 09.05
  • 09.05 - 09.10

    Introduktion til Scandinavian Subscription Survey

    09.05 - 09.10
  • 09.10 - 09.25

    Abonnementsøkonomien nu og i fremtiden

    09.10 - 09.25
  • 09.25 - 09.40

    De mest populære abonnementer og deres kendetegn

    09.25 - 09.40
  • 09.40 - 09.50

    Abonnementer på tværs af generationer

    09.40 - 09.50
  • 09.50 - 09.55

    Hvad abonnementsøkonomien betyder for dig

    09.50 - 09.55
  • 09.55 - 10.00

    Opsummering og Q&A

    09.55 - 10.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.