Kundeservice chatbots – sådan kommer du videre
Kundeservice chatbots – sådan kommer du videre
At skabe en kundeservicerejse er nøglen til succes
Kommunikationskanaler har udviklet sig fra ansigt til ansigt-interaktion til meget personaliserede, digitale oplevelser ved hjælp af avanceret teknologi såsom kunstig intelligens. Virksomheder har mange valg i dag – og afhængigt af dine mål og ressourcer, kan du mixe forskellige taktiske tiltag, for at skabe den strategi, der passer bedst til din virksomhed.
Ingen erfaring med chatbots? Frygt ikke
Webinaret er også relevant for dig som ikke har det store kendskab til chatbots endnu. Du er velkommen til at se vores tidligere afholdte webinar "Kundeservice chatbots for begyndere" forud for deltagelsen i dette webinar. Du kan også sagtens lægge ud med dette webinar.
Til dette webinar kan du blive klogere på
- hvordan du skaber den bedste strategi for dine kundeoplevelsesmål
- hvilke kundeorienterede kanaler, der skal inddrages i hvert trin i kundeservicerejsen
- fordelene ved en struktureret tilgang.
Webinaret henvender sig til
- kundeservicechefer
- head of service and support
- head of customer support
- head of customer care
- project manager, e-commerce, web
- undeservicemedarbejdere
Om Solvemate
Solvemate er en førende automatiseringsplatform for kundeservice til forbedret serviceoplevelse. Dens chatbot muliggør self-service support med næsten øjeblikkelige løsninger. Chatbotten lærer hurtigere, integreres lettere og løser anmodninger mere pålideligt end nogen anden bot på markedet - døgnet rundt. Virksomheder drager fordel af lavere udgifterne, hurtigere svar og gladere serviceteams og kunder.
Webinar og link – sådan foregår det:
- Tilmeld dig her på siden
- På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.
Samarbejdspartner

-
10.00 - 10.05
Velkomst
10.00 - 10.05 -
10.05 - 10.15
Intro – Lars sætter scenen
10.05 - 10.15 -
10.15 - 10.30
Indled rejsen: Fremtiden for kundeservice
10.15 - 10.30- Hvordan foregår kundeservicerejsen?
- Sådan foregår rejsen for din kundeserviceafdeling
- Vejen frem
-
10.30 - 10.50
Live eksempel på en god kundeservice chatbot oplevelse
10.30 - 10.50 -
10.50 - 11.00
Opsummering og Q&A
10.50 - 11.00
Kontakt
Kursus og Event
Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.