Spring til indhold

Kundeservice chatbots – sådan kommer du videre

Tag næste, eller det første, skridt i udvikling og implementering af din chatbot-strategi. Bliv klogere på, hvordan du optimerer sammensætningen af teknologi og menneskelige interaktioner og skaber den bedste kundeoplevelse.
Event
Webinar

Kundeservice chatbots – sådan kommer du videre

Hos dig selv
Gem
Indhold
Mange virksomheder benytter i dag en kombination af teknologi og mennesker for at engagere deres kunder i forskellige faser af kundeservicen. Spørgsmålet er, hvordan du finder den rigtige kombination af teknologi og menneskelig interaktion for at skabe den bedste kundeoplevelse, samtidig med at du optimerer dine, ofte begrænsede, ressourcer – og virksomheden fx vokser, eller der sker udsving i markedet?

At skabe en kundeservicerejse er nøglen til succes

Kommunikationskanaler har udviklet sig fra ansigt til ansigt-interaktion til meget personaliserede, digitale oplevelser ved hjælp af avanceret teknologi såsom kunstig intelligens. Virksomheder har mange valg i dag – og afhængigt af dine mål og ressourcer, kan du mixe forskellige taktiske tiltag, for at skabe den strategi, der passer bedst til din virksomhed.

Ingen erfaring med chatbots? Frygt ikke
Webinaret er også relevant for dig som ikke har det store kendskab til chatbots endnu. Du er velkommen til at se vores tidligere afholdte webinar "Kundeservice chatbots for begyndere" forud for deltagelsen i dette webinar. Du kan også sagtens lægge ud med dette webinar. 

Til dette webinar kan du blive klogere på
  • hvordan du skaber den bedste strategi for dine kundeoplevelsesmål
  • hvilke kundeorienterede kanaler, der skal inddrages i hvert trin i kundeservicerejsen
  • fordelene ved en struktureret tilgang.
Du bør deltage, hvis du går med overvejelserne om at inkludere en chatbotløsning i jeres kundeservice strategi, eller du vil forbedre din nuværende strategi.


Webinaret henvender sig til
  • kundeservicechefer
  • head of service and support
  • head of customer support
  • head of customer care
  • project manager, e-commerce, web
  • undeservicemedarbejdere

Om Solvemate
Solvemate er en førende automatiseringsplatform for kundeservice til forbedret serviceoplevelse. Dens chatbot muliggør self-service support med næsten øjeblikkelige løsninger. Chatbotten lærer hurtigere, integreres lettere og løser anmodninger mere pålideligt end nogen anden bot på markedet - døgnet rundt. Virksomheder drager fordel af lavere udgifterne, hurtigere svar og gladere serviceteams og kunder.

Webinar og link – sådan foregår det:

  • Tilmeld dig her på siden
  • På dagen for webinaret modtager du et link pr. mail. Linket modtager du min. 30 min før webinaret starter.

Samarbejdspartner

  • 10.00 - 10.05

    Velkomst

    10.00 - 10.05
  • 10.05 - 10.15

    Intro – Lars sætter scenen

    10.05 - 10.15
  • 10.15 - 10.30

    Indled rejsen: Fremtiden for kundeservice

    10.15 - 10.30
    • Hvordan foregår kundeservicerejsen? 
    • Sådan foregår rejsen for din kundeserviceafdeling 
    • Vejen frem 
  • 10.30 - 10.50

    Live eksempel på en god kundeservice chatbot oplevelse

    10.30 - 10.50
  • 10.50 - 11.00

    Opsummering og Q&A

    10.50 - 11.00

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.