Spring til indhold

Telemarkedsføring: God praksis og faldgruber

Mange virksomheder bruger telemarketing til dialog med forbrugere. Men de seneste år har der været et højt antal klager over uønskede opkald. Få indblik i området og bliv opdateret på reglerne for telemarkedsføring til forbrugere.
Event
Webinar

Telemarkedsføring: God praksis og faldgruber

Hos dig selv
Gem
Indhold
Mange virksomheder anvender telemarketing til en god dialog med forbrugere, der forudgående har givet samtykke til at blive kontaktet. Men der har i de seneste år været et højt antal klager over uønskede opkald fra sælgere og vildledende telesalg. Det kan være til stor gene for forbrugerne og skabe dårligt omdømme for berørte brancher. Vi tager derfor et kig på området og genopfrisker de relevante regler for telemarkedsføring til forbrugere.

Hvad siger forbrugeraftaleloven og markedsføringsloven om telemarkedsføring og indhentning af samtykke til at tage kontakt (leads)? Hvordan skelner man fårene fra bukkene i telemarketing- og leadbranchen? Hvilke udfordringer er der pt på området?

Program
  • Hvad siger forbrugeraftaleloven og markedsføringsloven om telemarkedsføring?
    Martin Jørgensen, advokat, Dansk Erhverv
  • Hvordan kommer vi uordentlig og ulovlig telemarketing til livs?
    Carsten Rasmussen, dir., Dansk Telemarketing Forening
  • Vildledende telemarketing på energiområdet.
    Christian Ruhe, direktør - kunder og salg, Norlys Energi

Målgruppe
Markedsføring og public affairs i alle brancher.

Når du er tilmeldt, vil du få tilsendt et link til webinaret dagen før, det afholdes. 

Oplægsholdere

Martin Jørgensen

Advokat, chefkonsulent

Dansk Erhverv

Læs mere

Dansk Erhverv

Kontakt

Kursus og Event

Åbningstider på telefonen er hverdage mellem kl. 8 - 16.